nielettekö?

Vierailija

nielettekö nesteet suihinottaessanne? jos ette, minne syljette ja teettekö sen miehen huomaamatta?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ymmärrä sylkemistä :D eikö se ole epämiellyttävämpää pyöritellä niitä mällejä kauemmin suussa, jottei tarvitsisi niellä? Mä nielen mieluummin kun jään maistelemaan :D

Vierailija

ite en tykkäis ollenkaa niellä, tulee vaa oksennusrefleksi mut miust se on joteki epäkohteliasta jos kerta ottaa suihin nii ei sit syletä niit mällejä pois! :D

Vierailija

En niele, enää. Ennen kyllä nielin, mutta nykyään se maistuu niin kamalalle että tulee oksennusrefleksi. Aina kun huomaan miehen olevan tulossa, runkkaan sen loppuun ja mällit sen mahalle tai johonkin. Miehelle oon sanonukin, että en pysty enää nieleen kun en tykkää, ja se ymmärtää.

Vierailija

En niele, en pysty. En edes anna tulla suuhuni. Olen muutaman kerran yrittänyt niellä, mutta siitä tulee oksennusrefleksi enkä saa niitä alas, heti tulevat suusta ulos. En kestä edes sperman hajua, jo siitä meinaan oksentaa. Mikähän minussakin on vikana, liekkö liian hyvä maku- ja hajuaisti, joka ei siedä sitä tavaraa lainkaan.

Vierailija

Yhden miehen kanssa nielin aina, toisen kanssa en edes ottanut suuhun asti. Nyt uusimman ja ehkä ihanimman kanssa olen alkanut harkita josko sitä kokeilisi koska on se ukko vaan niin ihana ja ansaitsee ihan kaiken =)

Vierailija

Ruokavaliolla voi muuttaa sperman makua. Että jos mies on harmissaan kun nainen ei halua ottaa suihin, niin hän voi omalla toiminnallaan saada muutoksen asiaan. Tupakka ja kahvi kitkeröittää sperman makua. Hedelmillä taas on päinvastainen vaikutus. Että jos se suihinotto on mausta kiinni, niin pyytäkää miestänne syömään paljon hedelmiä ja lopettamaan tupakointi ja kahvin litkiminen :)

Vierailija

Ei kai se mies tupakointia tai kahvia sen takia vain lopeta, että nainen nielisi :D En minä ainakaan lopettaisi kumpaakaan, jos maistuisin pahalle eikä mies haluaisi nuolla ollenkaan :)

Vierailija

Nielen, esimerkiksi autossa tai jossain muualla, missä ei ole putsausmahdollisuuksia. Muuten en välttämättä, ihan vaan rivouden vuoksi.

Vierailija
Vierailija

Ei kai se mies tupakointia tai kahvia sen takia vain lopeta, että nainen nielisi :D En minä ainakaan lopettaisi kumpaakaan, jos maistuisin pahalle eikä mies haluaisi nuolla ollenkaan :)

No ei varmaankaan, mutta miehelle voi tehdä selväksi, ettei se on hänestä itsestään kiinni, että haluaako nainen ottaa suihin. Että jos mies kovasti painostaa suihinottoon, niin sille voi kertoa, miten hän itse voi auttaa asiaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat