Uusia kavereita Hyvinkää/PK/lähialueet

Vierailija

Olen 22-vuotias tyttö Hyvinkäältä ja vailla uusia kavereita Hyvinkäältä ja miksei lähialueeltakin :) Opiskelen AMKissa ja vapaa-ajalla tykkään käydä shoppailemassa, liikkua, käydä ulkona syömässä/kahvilla ja ihan vaan olla kotona. Baarissa on kiva käydä hyvässä seurassa, mutta nykyään ehkä enemmän suosin drinkeillä käymistä. Olen kiinnostunut muodista, tykkään jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. En ole mikään tosikko, joten toivottavasti et sinäkään :) Toivon, että olisit vähintään 19-20-vuotias.

Ystävät ovat vaihtuneet ja jääneet koulun vaihdon, muuttojen jne takia. Nykyään ihmisiin tutustuminen on tosi vaikeaa, joten jospa nyt nappaisi :)

Jos tunnistat yhtään itseäsi, laittele spostia uusiakavereita@hotmail.com

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka! Itse muutin Hyvinkäälle nyt vloppuna ja täältä päin ketään tosiaan aikasemmin tunne :) 21vuotian nainen oon ja tosiaan tän ikäsenä kun koulut on käyty niin uusiin ihmisiin selvinpäin tutustuminen on jo hankalampaa.. ja kavereita/tuttuja/ystäviä ei koskaan oo liikaa. Heitän sua viestillä s-postitse jos kiinnostaa niin vastaahan pian..alkaa meinaa tuo seuraava viikonloppu jo häämöttää ja pitäis lähtee kaupunkia lähempää katsomaan :)

Vierailija

Hellou ! Ite oon muuttamassa hyvinkäälle luultavasti syksyllä miehen perässä :D Niin olis kiva jos tietäis jotain tyttöjäkin sieltä.. Oon siis ravannut Lahti-Hyvinkää väliä jo puolitoista vuotta.. Ja tällä hetkellä tunnen ainoastaan miespuolisia hyvinkääläisiä. :) Oon siis -94 syntynyt paljasjalkainen lahtelainen mutta tuleva hygeläinen :) Mua saa heittää spostilla vadelma94@luukku.com :) Vastaan aivan varmasti kaikille ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat