Seksi ongelma!

Vierailija

Okei eli asiahan on niin että oon ite 17v. ja oon viestitelly mua reilu vuotta nuoremman jätkän kanssa. Eli tää on siis vielä 15v. täyttää vasta ens lokakuussa sen 16v. Noh tää jätkä on mun ymmärtääkseni harrastanut ennenkin seksiä, mutta mä en. Eikä se mua haittaa, ollaan juteltu ihan avoimesti asiasta. Nyt mua kuitenkin mietityttää että kun hän on vielä niin sanottua "sakkolihaa" niin uskallanko mä tehä mitään. Mulla on kyllä useita kavereita joiden kumppanit on joskus alottaessa ollu alle sen vaaditun 16-vuoden, ja ne rohkasee muakin ottamaan riskin...

Kommentit (4)

Vierailija

Ei alle 16-vuotias ole "sakkolihaa" jos olette molemmat lähellä samaa ikää ja henkisesti suht samalla tasolla, esim. 15-18 ja 14-17 vielä ihan ok ikäero.

Vierailija

Ei tuossa iän puolesta ole ongelmaa kun olette molemmat alaikäisiä. 18 ja 15 ois vähän huonompi tilanne, mutta minusta muutenkin seksiä pitäisi harrastaa vain sellaisen ihmisen kanssa, johon voi luottaa, eli jos lain puolesta ikäero on ongelma, niin ei sen toisen osapuolen pitäisi kenellekään juoruilla.

Vierailija

Oikeuskäytännössä on katsottu hyväksyttäväksi esimerkiksi 14- ja 18-vuotiaan välinen seksisuhde, joten ei tuosta reilun vuoden ikäerosta vielä mitään seuraa. Mitä isompi ikäero, sitä enemmän kiinnitetään huomiota siihen, onko kyse molemman kannalta tasapuolisesta suhteesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat