Kysymyksiä Miehille!

Vierailija

Hei!

Olen 18v nainen enkä ole ikinä seurustellut. Säätöjä on ollut ja yksi kännisekoilukin siihen mahtuu. Kyseinen sekoilu oli todella typerä ja yllättävä juttu. Olin sen jälkeen pettynyt itseeni sillä en olisi ikinä kuvitellut sellaista ekaa kertaa. Haluaisin kovasti poikaystävän, mutta en tiedä mikä minussa on vikana. Olen normaali painoinen ja aikas pitkä. Ongelmanani on se etten osaa tutustua keneenkään. Missä miehiin voisi törmätä? Muita ehdotuksia kuin baarit... Olen ehkä miettinyt asiaa liikaa, koska panikoin ihan hirveästi sitä mitä minun pitäisi puhua, että vaikutan kiinnostavalta? Sen lisäksi eka kertani oli...no se oli ihan järkyttävä. En muista siitä kuin joitain pätkiä ja olin sen verran sekaisin etten osannut tehdä mitään ja nyt minua pelottaa osaanko ikinä tehdä mitään oikein? Otin kerrasta opikseni enkä tee sitä toiste sellaisessa olotilassa. Kannattaako miehelle kertoa siitä? Haluan olla heti rehellinen ja sanoisin mielelläni, että olen ollut kerran sängyssä mutta olen silti ihan avuton. Onko se turn off? Haaveilen miehestä joka opettaisi ja olisi kärsivällinen kanssani. Onko sellaisia? Ja voiko omista sekoiluista edes kertoa miehelle? Olenko joku horo heidän mielestään vaiko sitten ihan normaali? Minulla olisi niin paljon kysyttävää, mutta uskon että kukaan ei jaksa vastata tähän joten yritän pitää jutun mahdollisimman lyhyenä. Kuitenkin olisin todella kiitollinen jos miehet kertoisivat joitain vinkkejä, että miten naisen kannattaisi lähestyä ja missä? Haluaisin yrittää, mutta muutaman huonot kokemukset ovat hieman latistaneet itsetuntoani enkä oikein tiedä uskallankokaan enää...

Kiitos nyt vielä jos joku tähän ehtii vastailemaan :)

Kommentit (6)

Vierailija

Ei kannata kertoa miehet tykkää enemmän "puhtaista" naisista ku sun kaltaisista saamattomista hutsuista. Hutsuja voi panna, mut eihän nyt hyvänen aika kukaa sun kaltaisten hutsujen kaa seurustelis!

Ja ei miehet todellakaan oo enään kärsivällisiä naisten kanssa. Etkö oo lukenu näitä keskustelu palstoja? Miehet on menettänyt malttinsa täysin naisten kanssa. Kaikki vihaa naisia(kiitä siitä feministi siskojasi).

Miehiä tapaat täällä; alastonsuomi.com

Vierailija

No ton äskeisen voit anki jättää huomiotta. :D Itse olen tosi sosiaalinen ja mulla melkein kaikki kverit on miehiä. Olen siis parikymppinen. Tärkeintä olisi olla oma itsensä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Ehkä keskustelua ei kannata avata sillä mitä on kännissä tullut tehtyä, mutta voit sanoa ettet ole enää neitsyt, mikäli sitä sinulta kysytään. Voit myös sanoa että se ei ollut erityisen miellyttävä kokemus, joten uskoisin että jos mies on kiinnostunut sinusta, hän osaa ottaa vähän rauhallisemmin ja hellemmin, ja yrittää näyttää sinulle että seksi voi olla ihanaakin. Parhaita tapaamispaikkoja on varmaan koulu/työ, lenkkipolut tai muut harrastuspaikat. :D Toki voi kadulta tai kahvilasta tai bussista tai oikeastaan mistä vaan löytää miehiä. Kannattaa rohkeasti vaan lähestyä mielenkiintoisen oloista miestä, joskin karu totuushan on, että välillä tulee pakkeja, Mutta sitten nostaa taas pään pystyyn ja jatkaa matkaa. :) Liian päällekäyvä ei kuitenkaan kannata olla. Helpointa on aloittaa keskustelu(esim jos bussipysäkillä näkee söpön miehen). :D  Jotain ihan normaalia ja sitte vaan jutustelee niitä näitä ja jos kemiat kohtaa niin sitte voi kysyä kahville tai numeroa tai vaan nimeä niin voi fb:stä bongata tyypin sitte. :D En tiedä autoinko yhtään. :D Ajatukset hyppeli vähän miten sattuu. ;D toivottavasti tästä nyt oli jotain hyötyä. :)

Vierailija

Musta tuntuu, et omassa kaveripiirissä suurin osa on löytänyt toisensa kaveripiirin kautta. Mene ystäväsi mukana bileisiin, joissa on hänen muita kavereita, tutustu sisarustesi ystäviesi sisaruksiin...Tuttavapiiriä laajentamalla "valikoimat" laajenevat. Ei kannata stressata tollasella "mitä miehet ajattelee", koska siitä ei oikeen voi sanoa mitään ennen kandidaatin löytymistä. Kaikilla kun on omat mielipiteet noista asioista, mistä kysyit.

Vierailija

Musta tuntuu, et omassa kaveripiirissä suurin osa on löytänyt toisensa kaveripiirin kautta. Mene ystäväsi mukana bileisiin, joissa on hänen muita kavereita, tutustu sisarustesi ystäviin ja ystäviesi sisaruksiin...Tuttavapiiriä laajentamalla "valikoimat" laajenevat. Ei kannata stressata tollasella "mitä miehet ajattelee", koska siitä ei oikeen voi sanoa mitään ennen kandidaatin löytymistä. Kaikilla kun on omat mielipiteet noista asioista, mistä kysyit.

Vierailija
Vierailija

No ton äskeisen voit anki jättää huomiotta. :D Itse olen tosi sosiaalinen ja mulla melkein kaikki kverit on miehiä. Olen siis parikymppinen. Tärkeintä olisi olla oma itsensä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Ehkä keskustelua ei kannata avata sillä mitä on kännissä tullut tehtyä, mutta voit sanoa ettet ole enää neitsyt, mikäli sitä sinulta kysytään. Voit myös sanoa että se ei ollut erityisen miellyttävä kokemus, joten uskoisin että jos mies on kiinnostunut sinusta, hän osaa ottaa vähän rauhallisemmin ja hellemmin, ja yrittää näyttää sinulle että seksi voi olla ihanaakin. Parhaita tapaamispaikkoja on varmaan koulu/työ, lenkkipolut tai muut harrastuspaikat. :D Toki voi kadulta tai kahvilasta tai bussista tai oikeastaan mistä vaan löytää miehiä. Kannattaa rohkeasti vaan lähestyä mielenkiintoisen oloista miestä, joskin karu totuushan on, että välillä tulee pakkeja, Mutta sitten nostaa taas pään pystyyn ja jatkaa matkaa. :) Liian päällekäyvä ei kuitenkaan kannata olla. Helpointa on aloittaa keskustelu(esim jos bussipysäkillä näkee söpön miehen). :D  Jotain ihan normaalia ja sitte vaan jutustelee niitä näitä ja jos kemiat kohtaa niin sitte voi kysyä kahville tai numeroa tai vaan nimeä niin voi fb:stä bongata tyypin sitte. :D En tiedä autoinko yhtään. :D Ajatukset hyppeli vähän miten sattuu. ;D toivottavasti tästä nyt oli jotain hyötyä. :)

Tässä sinulle vastaus. Eipä tuohon ole oikein mitään lisättävää. Kun sitten löydät sen kiinnostavan miehen, niin kannattaa itsekin olla aloitteellinen. Eiköhän se siitä lutviudu. Ja ei kannata tuvan&perunamaan tonttia heti ruveta varailemaan, taikka miettiä tulevien lasten nimiä, vaan katsoo ensiksi miten nuo kemiat lähtevät suuntautumaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat