Auttakaa!

Vierailija

Tämä toistuu joka vitun aamu, mies huutaa minulle että ilmoittaako hän että et mene töihin! alka tulla nyt korvista ulos tällänen peli!  Ei tässä ole mitään järkeä! Hän eio kykene normaaliin elämän suunnitteluun vaan hänen elämän pääpointti on pään sisällä kuinka on aamulla ilmoitettava jos ei mene töihin! Lisäkis hän sanoo, ett tämä on elinikäinen asia! mimiyusta tuo on jo sairasta alistamista!!! hänelle kokakataan ja siivotaan je pestään vaatteet ja silti kehtaa sanoa että naisen tehtävä on mennä töihin!!!!  Höän ei kykene aamusin sanomaan mitään esim harrastuksistani eikä mistään muusta kuin että hän ilmoittaa menenkö töihin! mit'ä vittua se hänelle kuuluu! lisäkis hän saattaa sanoa että jos en mene töihoin en saa mitään mitä rahalla saa,, ihan lkuin hän pitäisi minua jotnkin vajaana!! Hän onnistuu lähes joka aamu pilaamaan aamuni hokemalla omassa kodisanoi tuota lässytystä!, Mitä voin tehdä< Mitä te tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija

Öö en ymmärrä o.O Miksi hän tuollaista joka aamu kysyy? Eikö oletus ole, että joka aamu töihin mennään? Antaisitko vähän taustaa tähän, että mitä hän tuolla meinaa? Mikä on motiivi tuohon kysymykseen?

Vierailija

No se on kai joki hauska vitsi hänestä, En kysele itsekään häneltä, jos hän on sairas, että ilmoitanko MINÄ,. että hän ei tule hänen työpaikalleen. En saa kitkettyä tuota tapaa pois, ja siitä tulee hirveä riita, jos mainitsen, että en haluaisi aamuisin kuulla, tuota joka ainoa kerta. Jos esim. totean, että väsyttää, hän sanoo, että ilmoitanko, etten jaksa tulla tänään. Tämä aiheuttaa hirveän kierteen päässäni, koska olen muutenki stressiherkkä, niin  jos esim. on kaunis ilma ulkona, niin en ehdi nauttia siitä ollenkaan, koska toinen sanoo, että ilmottaako minusta jotain töihin! Mies tietää, että ärsyynnyn, ja jatkaa siksi. Hän ei ole edes pahoillaan. En osaa muutenkaan pitää puoliani kovin hyvin, niin on vaikea vastustaa sanallisesti miestä, jonka sana on suunnilleen laki meidän perheessä.

Vierailija

Vaikka en nyt kauheasti saanutkaan selvää tästä jutusta, niin sen verran voin sanoa, että ihan sairaalta vaikuttaa. Kannattaisi jättää mies vielä kun pystyt...

Vierailija

Ei taida miehellä olla kaikki kotona! Nauraako hän sitten itse jos tuo on olevinaan joku vitsi? Olet sanonut usein, ettet halua kuulla samaa asiaa joka aamu, mutta mies ei lopeta... On kyllä omituisin "huumorintaju" mistä ikinä olen kuullut. Jos kukaan ei naura, se ei ole hyvä vitsi. Jos miehesi ei oikeasti tajua niin on kyllä aika tyhmä tai sitten sillä viiraa pahasti. Oletko koskaan kunnolla raivostunut tuosta? Siis ihan kunnolla raivonnut miehelle että LOPETA! Jos olet, niin mies vaikuttaa aika toivottomalta tapaukselta. Haluatko muuten olla miehen kanssa?

Vierailija

No ei hän itse naura, juuri tänään raivostuin, siksi tämä kirjoituskin, vastaus oli vain ovien paiskonta, ja että kannattiko raivostua, hä ei ymmärrä, että ei ihminen jaksa kuunnelle koko ajan jotai tiettyä hokemaa, suhteessa on kyllä ongelmia, ja vaativat ratkaisua suuntaan tai toiseeen..en tiedä mitä tekisin juuri nyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat