Coachella day1

Kommentit (13)

Vierailija

suomessa se on tosiaan onneksi harvinaista vielä nuo huumeet. mut porukka on kyllä festareilla koko ajan humalassa. se ei itteä niinkään haittaa koska juon itekki yleensä. vasta yöllä ku ei enää esiintyjiä ole niin porukka alkaa oleen ihan kunnon humalassa mutta sillon on jo niin pimeää ja yleensä sateista että kaikki riehuu omissa teltoissaan niin sekään ei haittaa:D 

Vierailija

Joo täällä huumeet ovat ikävä kyllä niin jokapäiväinen asia. Eilen olin ravintolassa syömässä ja paikalle pyrähti viisi kunnon OC kotirouvaa, noin 50-vuotiaita jotka olivat pukeutuneet kuin 20vee tytöt. En ole vähään aikaan nähnyt yhtä paljon kauneusleikkauksia kuin näillä mammoilla blondattujen hiusten kera ja lähtiessä he kyselivät vielä että mistä saisi ostettua kokaiinia limusiiniin. Tuli olo kuin olisi keskellä reality tv sarjan kuvauksia.. :/

Vierailija

Tosi mielenkiintosta kuulla toisenlainenkin näkökulma festareihin kuin pelkästään sitä, mitä näen muotibloggaajilta: asuja, asuja, asuja... :D Mikä on tietysti ihanaa, mutta tän postauksesi luettuani tajusin, että aika vähän tiedän Coachellan itse sisällöstä, että millaista siellä on. Ja esiintyjäkommentteja odotan innolla, koska niitäkään en ole kyllä monesta jenkkiblogista bongannut. ;) Haaveilen kyllä, että joskus tulevaisuudessa tuonne pääsen, jos vaikka onnistuis ajoittamaan loman Kaliforniassa just noihin aikoihin..

Vierailija

Joo mietinkin aluksia että kirjoitanko myös niistä muista asioista joista ei normaalisti Coachellesta puhuta. Mutta minusta on parempi antaa myös todellisuuskuva, eikä vaan niitä kukkia ja hattaroita. :) Festareilla ihastuin kyllä niin moneen uuteen bändiin että pakko päästä jakamaan näitä teidän kanssanne. Ehkä jotain uusia kivoja suosikkeja nousee esille!

Ja todellakin suosittelen edes yhden kerran elämässä festarireissua, aivan uskomattoman erilainen kokemus!!!

Vierailija

Surullista..  noi huumeet. Katsoin just dokumentin ekstaasin reitistä ja valmistuksesta ym niin valmistamiseen tarvitaan tietyn ison puun juurta, ja niitä kaadetaan tuolla jossain upeista metsistä salaa eli jokainen joka sellaisen pillerin ottaa, on mukana kaatamassa sitä puuta ja osallistuu metsien tuhoamiseen. Ei siis vaan oma pää/terveys/henki ole vaarassa, vaan me kaikki...

Ihana kun voit olla shortseissa! Vaikka ymmärrän että välillä se kuumuus rasittaa, koska mä vietän talvella paljon aikaa Singaporen kuumuudessa ja kosteudessa.. pitää välillä mennä kauppakeskuksiin vilvoittelemaan.... :)

T.Marre

Vierailija

Todella, huumeiden takaa löytyy niin paljon kaikkea rikollisuutta että useasti sitä ei edes ymmärrä. Täällä sitä vielä näkee aivan eri tavalla mitä Suomessa on tottunut, sillä niin monet aivan "tavalliset" ihmiset käyttävät huumausaineita. Hullua ja surullista. :/ 

Voi tuolla olisi tullut joku ihana ilmastointu kauppakeskus tarpeeseen, h

Vierailija

Ihania kuvia! Voi kun pääsisi itsekin tuollaisille maailmanluokan festareille joskus! Olisi varppina ihan eri fiilis kuin kotisuomessa :)

Vierailija

Kiitos!!! Ja todella suosittelen festareita, ainakin on hieman eri kokoluokkaa kuin Suomen festarit. :)

Vierailija

Joo oli taas ollut paljonkin, Paris Hiltonia ja Robert Pattinson esim. :) Itse bongailin ainoastaan Tommy Leen tungoksesta. :)

Vierailija

voi vitsit, kateellisena seurasin sun Instagramia koko viikonlopun. Coachella on kyllä semmonen paikka mikä pitäis kyllä varmaan edes kerran elämässä kokea :) 

Vierailija

Tosi mielenkiintoista lukea vähän erilaista juttua tästä festarista, suomessa kun lähinnä festareita sivutaan muutaman julkkiksen asukuvan verran. Ja ihanat kuvat M...ja sun festariasu!

Liisalainen

Vierailija

Kävin katsomassa, millaisia bändejä Coachellassa oli, ja listahan on ihan häikäisevän mieletön!! Tosi paljon mun lemppareita ja esim. Ben Howard on ihanaa ulkoilmamusaa, oih!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat