Argh, miten tämä mies toimii?!

Vierailija

Olen tavannut tosi mahtavan miehen, johon olen korviani myöten ihastunut. Olemme suudelleet jo useampaan otteeseen, hiplailleet yms. Seksiä ei ole ollut vielä. Mies on sanonut pitävänsä minusta paljon, ja sanonut haluavansa viedä minut oikeille treffeille. Sitten emme tavanneet muutamaan kuukauteen ja olin ihan sekaisin, että mitäs tässä nyt tapahtui. Ajattelin, että kiinnostus vain lopahti.

Noh, viikko sitten tapasimme uudestaan, puhuimme asioista ja kysyin suoraan mikä mättää. Ongelma ilmeisesti on että olen hänen siskonsa hyvä kaveri, eikä hän tiedä miten suhtautua asiaan. OK, ymmärrettävää, mutta sitten mies sanoi taas pitävänsä minusta, ja ettei halua mitään yhden yön juttua tästä. Ja suutelimme taas. Sanoin etten halua painostaa suuntaan enkä toiseen, asiat menee omalla painollaan.

Eilen sitten törmäsin häneen sattumalta ja ensimmäinen reaktio (miehen puolelta) oli hyökätä halaamaan. Mitä ihmettä tästä nyt pitäisi ajatella? Mies on kiinnostunut se on selvää, mutta voiko tällaisesta tulla mitään vai hukkaanko vain aikaani? Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

jos mies tarpeeksi kiinnostunut, hän kyllä edistää asiaa (haluamaansa suuntaan). Olet nyt tehnyt hänelle selväksi että olet kiinnostunut, enempää et voi tehdä sillä olet tullut nyt ns. puolitiehen. Ehkä hän empii muutenkin kuin tuon sisko-näkökulman takia, never know... Mutta hänen pitäisi seuraavaksi kysyä sinua ulos, jos hänestä ei kuulu, ei hän ole tarpeeksi kiinnostunut.

Naiset pyrkivät selittelemään aina miesten tekoja ja tekemättä jättämiä asioita parhain mahdollisin päin. ''Häntä ujostuttaa kun olen hänen siskonsa kaveri'' tms. tms. Jos mies tarpeeksi kiinnostunut, hän kykenee vaikka mihin, vähintään pyytämään sinua niille treffeille...

Vierailija

jos mies tarpeeksi kiinnostunut, hän kyllä edistää asiaa (haluamaansa suuntaan). Olet nyt tehnyt hänelle selväksi että olet kiinnostunut, enempää et voi tehdä sillä olet tullut nyt ns. puolitiehen. Ehkä hän empii muutenkin kuin tuon sisko-näkökulman takia, never know... Mutta hänen pitäisi seuraavaksi kysyä sinua ulos, jos hänestä ei kuulu, ei hän ole tarpeeksi kiinnostunut.

Naiset pyrkivät selittelemään aina miesten tekoja ja tekemättä jättämiä asioita parhain mahdollisin päin. ''Häntä ujostuttaa kun olen hänen siskonsa kaveri'' tms. tms. Jos mies tarpeeksi kiinnostunut, hän kykenee vaikka mihin, vähintään pyytämään sinua niille treffeille...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat