MAINIO kampaamo kikkarille hiuksille?

Vierailija

Oon monesti ollu karvojeni kanssa kampaajalla pk-seudulla, ja lopputuloksena on pallo tai öljyne paksu möntti. Jos ei näit kahta edellämainittua ei oo lopuks, ni sitte mun hiukset on suoristettu ja leikattu ku suoraa tukkaa. Oon yleensä pyytänykki leikkaa suoran tukan mallii, koska oon päätyny suoristelee aina hiuksii, koska näitä EI ole saanut KUKAAN kauniiksi kiharina.

Ois ihanaa kesällä vaa chillaa hiusten kaa luonnontilassa, hyvän leikkauksen kaa ja oikeet tökötit karvoissa ilman lämpökäsittelyy. Aina oon iha kusi sukassa näitte karvoje kaa säitte ja veden takii, jos oon vetäny raudalla suoraks. Nää ei kasva enempää ku 5cm olkapäitte yli, ja nytki nää on hävyttömän täynnä kakshaarasia. Oon ny ollu yli puol vuotta värjäämättä hiuksii, ja koitan suojella näit kaikelta turhalta rasitukselta. Koitan olla aina puolet viikosta suoristamatta hiuksii.

Pahoittelen tätä mun vikinää. Ois ihana kuulla teiän super kiharista hiuksista, ja kui ootte saanu niit kuosii ja missä käytte leikkaamas hiuksii. Vielä havainnollistava kuva googlesta, näyttää tosi paljon omilta

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2uO_XWQiXE7D-Fbo6wBslTkBY5SsZTD_n0wlx6TJnULd7sKed

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat