Kysyttävää naisista

Vierailija

Heippa neidit.
Kuten arvata saattaa olen mies, ja eräs naisten käytös hieman kummastuttaa minua ja toivoisin tähän vastausta.
Sinkkuna olen muutamia kertoja pyytänyt naista treffeille (tänäkin vuonna kait n. 3 kertaa). Tätä on yleensä edeltänyt tapaaminen juhlissa, opiskeluissa, töissä /vst. Yleensä nainen on vaikuttanut hauskalta, mukavalta ja muutenkin persoonana tutustumisen arvoisena (yllätys). Tietenkin haluan tälläiseen tapaukseen tutustua paremmin, enkä vain odottaa että sattumalta tapaisimme toisiamme ja tutustuisi tätä kautta. Olen siis pyytänyt aluksi fb-kaveriksi, taikka ottanut puhelinnumeron, ja pyytänyt näitä kautta naista kahville, lenkille, tai vastaavaan meitä molempia kiinnostavaan tapahtumaan (1. kutsu).  Joskus naiset ovat vastanneet pitävänsä ajatuksesta, mutta nyt on kiire, on sairas, eli joskus myöhemmin. Olen sitten 3-7 päivän kuluttua toistanut kutsuni (2.kutsu).  Ja nyt tulee se, mikä tätä karvarintaa kummastuttaa:

Tämän jälkeen toiselta ei ole tullut mitään vastausta. Joskus tämä on tapahtunut jo tuon ensimmäisen treffi-kutsun kohdalla, joskus taasen tuon toisen. Nykyisin alan jo ounastella mitä tulee tapahtumaan, ellei jo ensimmäiseen vastata myöntävästi, mutta olen kuitenkin vielä muutaman päivän kuluttua toistanut sen, sillä saattaahan tämä toinen oikeasti olla kiireinen/sairas.

Eli minkä takia ei voi suoraan vastata ei? Ymmärrän ettei aina kemioita löydy, olen ehkä kiva poika mutten niin kiva, hän on kiinnostunut jostakusta toisesta tai on jo poikakaveri jne. Elämä on sellaista ja ei sille voi mitään, enkä minä mistään posliinista ole tehty. Eli kohteliaan kieltäytymisen jälkeen varmaan vastaisin tyyliin: Harmi, soittele sitten jos mieli kääntyy/ hyviä jatkoja.
Aluksi ajattelin että pommitan liikaa viesteinä, mutta mielestäni nämä 2-3 viestiä vajaan viikoin välein ei ole mitään kauheata viestitulvaa. Lisäksi kun myöhemmin näitä samoja naisia näkee juhlissa, he tulevat ihan normaalisti juttelemaan, kommentoivat normaalisti fb-päivityksiäni jne..

Minkä takia ei voi vain kieltäytyä kohteliaasti, vaan jätetään vastaamatta? Pari kertaa on siinä vastausta odotellessa tavannut jonkun muun mukavalta vaikuttavan tytön, mutten ole tätä suoraan kehdannut pyytää treffeille, koska edellinen kutsu on vielä "linjoilla roikkumassa". Enkä ole sellainen tyyppi joka pistää treffi-kutsun 10 naiselle kerralla ja toivoo että ehkä jotkut suostuisivat. Ei kai se ole niin vaikeaa kohteliaasti kieltäytyä fb- tai tekstiviestillä?

Kommentit (4)

Vierailija

Eipä jätkälle täälläkään naiset oikein vastaile. (Sori, luin viestisi ja sen aihe + vastaamattomuus pisti huvittamaan, vaikka sinua aihe harmittaakin).

Mistä ikäluokasta on kyse? Saattaapi olla että naisia jännittää enemmän kuin sinua. Taikka sitten ei kehdata kieltäytyä, mutta ei haluta kahvillekaan lähteä.

Vierailija

No ihan kohteliaisuuttahan se on ja halua olla loukkaamatta. On todella vaikea sanoa jollekin, että ei kiinnosta yhtään, pelkää loukkaavansa. Hiljaisuus tuntuu jotenkin hienotunteiselta.

Tämä on kai naisten ja miesten välinen ero. Minä olen naisena kahdesti kysynyt miestä ulos, sähköisessä muodossa ja molemmat vastasivat suoraan ei ja perustelivat vielä hyvin tarkkaan, että miksi en heille kelpaa. Toinen oli suoranaisesti ilkeä! Ajattelin, että hiljaisuus olisi kyllä ollut paljon mukavampi vastaus... :D 

Vierailija

Luulen itsekin, että kyse on siitä, ettei kehdata suoraan sanoa "ei". Itse en kuulu tähän ryhmään, vaan jos olen saanut treffiehdotuksen, pyynnön tanssilattialle tms. niin vastaan kyllä suoraan kiinnostaako vai ei. Ja jos vastaus on se negatiivinen, niin yleensä sanon vain "kiitos, mutta ei kiitos" tms. kohteliasta. Ja jos on jotain syytä vaadittu, niin olen senkin saattanut kertoa, jos osaan eritellä miksei sillä hetkellä kiinnosta.

Vierailija

Johtuu siitä, että oot ruma örkki ja viestiäsi luettua veikkaampa että olet naisellinen.

Ei ketään kiinosta lähteä tommosenkaa treffeille, mut eihän ne nyt sano sulle suoraan, et niit ei kiinosta sun kaltaiset rumat hinttarit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat