Liiian märkä seksin aikana!

Vierailija

Kokemattomuudestani johtuen en tiedä onko tämä kuinka normaalia seksin aikana.Olen huomannut harrastaessani seksiä ja erityisesti ollessani päällä mä oon kuin vesiputous! Poikaystävän vatsa on ihan märkä ja oikeastaan koko sänky on. Kaikki nesteet vaan valuu eikä nyt puhuta mistään orgasmista vaan ihan perus kiihottumisesta. Mua hieman hävettää mun liika 'kosteus',mut poikaystävää se vain kiihottaa (mikä tietenkin on hyvä).

Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja kenties ratkaisuja? En viitsisi lääkärin puoleen ihan vielä kääntyä.

Kommentit (4)

Vierailija

Ennen pillereiden käyttöä olin todella märkä kiihottuessani eikä asia sen suuremmin häirinnyt, vaikka meidän molempien paikat saattoikin "uida mehuissa" =D Pillerein käytön myötä olen useimmin liian kuiva kuin märkä, mikä harmittaa, fyysisti sattuukin, eikä miehen sormettaessa kuivat paikat tunnu hyvälle. Ja välillä kyllä miehen maha ja karvoitus litimärkää, mutta eipä se touhua haittaa, ennemmin niin päin =D

Vierailija

mulla on sama juttu, ku harrastetaan seksiä ja oon tosi kiihottunu, nii kuuluu pientä litinää :D mutta enpä ole sitä ongelmaksi nähnyt. eipähän tarvii käyttää liukkaria eikä hierry paikat vaikka harrastettas kui pitkää seksiä. ainuita huonoja puolia on ne, että lakanoihin jää mun takia märkä läntti ja pikkarit on aina ihan märät esileikin aikana. mutta eikös siitä pitäs vaan nauttia kun pystyy kunnolla kostumaan! poikkis tykkää kun se huomaa kostumisestani, miten kiihottunut oon.

Vierailija

Se vasta ärsyttävää onkin,kun lakanat ovat IHAN litimärät! Minua hävettää,kun pannaan poikaystävän luona ja jos meno menee hurjaksi niin pitää toinen patja ja toinen lakana laittaa kuivumaan seksin jälkeen...Mutta tosiaan,parempi kostea kuin liian märkä alapää :')

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat