Millaiset bikinit mulle sopis?

Vierailija

Kaikilla tuntuu olevan eri mielipide siitä, millaiset bikinit pienirintaiselle sopii, mutta kysynpä kuitenkin. Minulle ei sovi minkäänlaiset kaarituelliset bikiniyläosat, koska ne ovat poikkeuksetta liian isoja. Rintaliivien ostaminenkin on liki mahdotonta ja tällä hetkellä kaapistani löytyy tasan yhdet käyttökelpoiset rintaliivit kokoa 80A. Kaikki muutkin liivini ovat samaa kokoa, mutta niissä on liian isot kupit silti.

Eli pitäis olla jollain lailla topatut, muttei kuitenkaan muotoonommellut. 

Alaosan pitäisi olla kokoa 40. Tykkään shortsi- tai tangamallisista alaosista, mutta en perinteisen mallisista. 

Edelliset bikinini ostin yli 5 vuotta sitten. Ne ovat kolmionmalliset ja alaosa on sivusta solmittava. Koosta ei mitään tietoa, numerot ovat kuluneet pois aikoja sitten.  

Olen ihan pulassa bikinien ostamisen kanssa, koska mikään malli ei tunnu sopivan minulle. Olisin kiitollinen kaikesta avusta!

Kommentit (1)

Vierailija

Yläosan kannattaisi ainakin olla kolmion- tai bandeaumallinen ja mieluiten sellainen, missä olisi jotain röyhelöitä tai muita yksityiskohtia. Alaosasta en osaa oikein sanoa, mutta osta joku mistä itse pidät :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat