Muuten hyvä suhde, mutta seksielämä mättää

Vierailija

Kaipailisin kovasti vinkkejä ja neuvoja tähän pulmaan.

Poikaystäväni kanssa asutaan yhdessä ja suhde on todella ihana, mutta itseäni harmittaa ja kalvaa kun seksi ei oikeen toimi.

1. Mies ei ole omatoiminen tekemään aloitteita. Jos minä en olisi aktiivinen, seksiä olisi erittäin harvoin. Nytkin sitä on ehkä kerran viikossa.

2. Seksi ei ole koskaan spontaania. Aina saa houkutella. Ja yleensä mies makaa paikallaan kun minä alan häntä koskettelemaan.

3. Itse saan hyvin harvoin mitään esileikkiä. Olen hänelle kertonut monta kertaa mistä pitäisin ja antanut neuvoja, mutta tuloksetta. Rintoja hän saattaa hyväillä joskus, mutta siihen se jääkin. Suuseksikin jää vain unelmaksi.

4. Meillä on ehkä vain yksi asento, koska hän haluaa minun päättävän siitäkin. Vaikka jotain kokeilisi, niin palaamme lopulta sitten kuitenkin vanhaan tuttuun lähetyssaarnaajaan.

5. Yhdynnän aikana mieheni vain jyystää, ei esimerkiksi muuten ota minua huomioon.

6. Kun hän saa orgasmin se oli sitten siinä ja siitä suihkuun. Itsehän en saa orgasmia yhdynnässä.

ym..

Kaikesta tästä olen puhunut hänen kanssaan, mutta tuntuu että joka kerta saisi olla samat asiat sanomassa. Kaipaan intohimoa ja spontaaniutta ja sitä että minäkin saisin jotain. En vain tiedä miten asiaa enää sitten hoitaisi. Välillä tuntuu, että hän ei halua minua ollenkaan. 

Kommentit (7)

Vierailija

Sen tässä tapauksessa pitää lähtee sit susta,ku puhe ei auta. Tos oli jotai cosmon"vinkkejä" ett suutelee miestä intohimoisesti muuallakin ku sänky puuhissa. Eli ku teette ruokaa tai tulee töistä tai menossa töihin. Lähetä sille jotai kivoja seksiviestejä kesken päivän ja sano että ajattelet sitä ja ajatukset harppailee muualle ym.  Kylvät miehes taka-raivon aivoihin pientä säpinää. Ota kuvia ittestäs seksikkäissä vaatteissa ja lähetä se kundilles päivällä...siis jos et epäile että hän näyttäisi sen jollekkin!!  Käykää yhdessä ilta kävelyillä(ota kädestä!) ja kahvilla. Ota ohjat ja nauttikaa seksistä sohvalla, että mies istuu ja sä olet päällä(tämän voi myös toteuttaa ku katotte tv:tä!). Voit myös tehdä kynttiläillallisen sille jos innostut. Siinä pari vinkkiä!

Vierailija

Just. Niinkun noin pahaan ongelmaan jotkut cosmon niksipirkkakikat toimisi. Jos mies ei halua eikä välitä, niin ei siihen auta joku seksikkäiden alushousujen osto.

Ongelma kuulostaa niin vaikealta, ettet itse voi siihen vaikuttaa. Olet jo selvästi yrittänyt kaikkesi. Joku seksuaaliterapeutti tms. on mielestäni ainoa vaihtoehto.

Vierailija

Tarkista onko miehelläsi kassit roikkumassa vehkeen takana. Jos ei ole theres your problem, jos on niin ota suihin ja sano että anna munaa vätys.

Vierailija

Jos hän kerran on täydellinen mies sinulle ja haluatte olla yhdessä ja haluat yrittää kaikkesi saadaksesi seksin toimimaan, kysy mieheltä mitä mieltä hän olisi ulkopuolisesta mielipiteestä. Joskus puolison esittämä kritiikki ei mene kaaliin. Hän ei ehkä tajua, miten tärkeästä asiasta on kyse, ennen kuin joku ulkopuolinen sanoo asiasta. Pari/seksiterapia toimii varmasti jos mies siihen suostuu lähteä. Jos ei, ei hän halua panostaa suhteeseenne ja se olisi tosi ikävää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat