Uusia tuttuja/kavereita pk-seudulta?

Vierailija

mooi, oon hiljattain helsinkiin muuttanut parikymppinen nainen ja ois mukava saada uusia kavereita pk-seudulta :) alotin siis opiskelut täällä viime syksynä. Etsiskelen samanhenkisiä (ja suunnilleen samanikäisiä) kavereita joiden kanssa vois viettää aikaa esim shoppaillen, kahvitellen, mitä nyt ikinä keksiikään. Tykkään esim viettää kokkailuiltoja, käydä lenkillä ja kattoo leffoja, innostun myös bilettämisestä hyvässä seurassa..! :D

Oon luonteeltani aika rauhallinen tyyppi. oon vähän semmonen että välillä tykkään käydä pitkiäkin keskusteluja jos sille päälle satun, mutta joskus mulle riittää iha vaa kaverin läsnäolo, eikä aina tartte olla pälpättämässä ihan kaikesta :)

Paljon kavereita jäi entiseen kotikaupunkiini (tai on muuttanu muualle suomeen) ja muutenki oon vähä hidaas tutustumaan uusiin ihmisiin nii en oo vielä hirveesti sellasii hengailukavereita saanu täältä :/ ja aattelin että näiltä keskustelupalstoilta vois olla helpompi bongata muita uusien kavereiden tarpeessa olevia. :)

Vois jutella ja tutustuu aluks vaikka sähkärillä ja/tai naamakirjassa :) voit laittaa sähkäriä mun osoitteeseen: teep.v@luukku.com. vois olla myös iha hyvä idea saada kasaan joku pieni porukka? :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat