Seksikumppaneiden määrä parisuhteessa

Vierailija

Seurustelen itseäni viisi vuotta vanhemman miehen kanssa, keskustelimme suhteemme alussa seksikumppaniemme lukumäärästä, joita itselläni on ollut vain muutamia. Miehelläni sen sijaan kumppaneita oli kertynyt jo reilu kaksikymmentä. En miettinyt asiaa suhteen alussa niin paljon, mutta nyt se on alkanut vaivaamaan minua. Mieheni puhuu muutenki avoimesti seksiin liittyvistä asioista, fantasioistaan ja aikaisemmista yhden illan jutuistaan. Nimiä hän ei koskaan mainitse minulle mutta kokemuksistaan hän kertoo avoimesti. Olen itse saanut jälkeen päin tietää,hänen tietämättään, joitan hänen seksikumppaneitaan ja hän viettää heidän kanssaan yhä aikaa, kaverina kylläkin. Olemme seurustelleet reilun vuoden ja mustasukkaisuudestani alkaa muodostua minulle ongelma. Mieheni saa paljon huomiota naisilta ja on sanonut itse nauttivansa huomiosta, mutta ei tekisi ikinä mitään mikä loukkaisi minua. Ennen kuin aloimme seurustella hän oli toisen naisen kanssa tapailuvaiheessamme mutta jälkeenpäni selvisi, että emme olleet ihan samalla aaltopituudella  tuolloin suhteemme tasosta. Tapahtuneen takia tunnen oloni naiiviksi ja syytän itseäni hyväuskoisuudestani. Uskon, että hän ei seurustelun alettua ole tehnyt mitään, mutta en tiedä onko se hänen avoimuutensa ja minun kokemattomuuteni joka saa minut epävarmaksi. Elämme kaukosuhteessa mikä ei helpota yhtään oloani. Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja miten olette päässeet eroon tunteistanne?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat