Älkää imekö likaisia pippeleitä

Vierailija

Miehelläni todettiin pari päivää sitten kondylooma. Se on ollut itselläni ilmeisesti oireeton koko ajan ja ei useimmilla tule näkyviin ollenkaan. Minulla on ollut muutama yhden illan juttu ennen kuin tapasimme. Heidän kanssaan käytin ehkäisyä yhdynnässä, mutta suuseksissä en. Sanoivat olevansa terveitä ja niin kuvittelin minäkin. Ja varmaa on ettei nykyinen minua tartuttanut, koska hän oli seksuaalisesti kokematon.

Gynellä en ole ikinä käynyt, koska en ole katsonut sitä tärkeäksi. Olen aina kuvitellut olevani vastuullinen ja ajatellut ettei minulle ikinä mitään satu. Raskautta olen pelännyt paljon enemmän kuin tauteja.

Kuitenkin, kun en huolehtinut itsestäni niin satutan itselleni rakasta ihmistä. Hän sai kondylooman aiheuttamia näppylöitä peniksen päähän. Niihin sitten pitää laittaa jotain syövyttävää voidetta seuraava kuukausi kahden päivän ajan. Ja kyseinen voide kirvelee ja ärsyttää ihoa ikävästi. Jos se ei auta niin laserhoitoa kehiin.

Kaikista kamalinta on etten itse saanut mitään oireita ja saa vain vierestä katsella. Muilla kokemuksia kondyloomasta, tai sen hoidosta? Miten ootte kertonu entisille seksikumppaneille tartunnasta? Se tuntuu yli vuoden jälkeen aivan tajuttoman nololta ja sit hekin todennäköisesti ovat oireettomia. Mut papilloomavirus, joka kondylooman aiheuttaa saattaa esim. naisil aiheuttaa kohdunkaulan syöpää..

Että olkaahan tytöt ja pojat fiksumpia ku minä ja huolehtikaa ehkäisystä myös suuseksissä!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat