Oulusta kavereita

Vierailija

Moikka moi..

Olen muuttamassa Ouluun, ja olis mukava löytää uusia samanhenkisiä kavereita. Itse oon 24v nuori nainen, iällä ei niin ole merkitystä, mutta mielellää yli 20 vuotias voisit olla:)  Mä oon itse tällanen rento ja elämänmyönteinen, "elämän Kolhima"..Tykkään käydä shoppailemassa, baareissa, matkustella, ja elää vähän niinku viimestä päivää, ja tehä kaikkea "hullua":) Myös lenkille tai muun liikunnan pariin olis mukava saada joku kaveriks. Eli olis kiva löytää joku joka kiinnostunu samoista asioista. No joo, kirjotelkaa Oululaiset:D 

Kommentit (3)

Vierailija

Heipähei:) täällä samanikäinen immeinen, oisi mukava tutustua uuteen tyyppiin. TYkkään myös shoppailla, käydä baareissa jonku verran (tosin tää tänhetkinen "terveelliset elämäntavat"-villitys vähän hillittee baareissa juoksua :D) liikuntaa harrastan saleilusta lenkkeilyyn. Oon itsekkin monasti miettiny, että oispa JOKU jonka sais salille mukkaan tai innostumaan liikunnasta yhessä...

en viiti tähän nakata ommaa sähköpostia ku siinä näkkyymun koko nimi mutta jos haluut tutustuu paremmin ni pistä vaik sähköpostiossas? tai sit voinhan mäki tietty rekisteröityä tänne, täällä vissiin pysty jotain yksiyisviestejä laittaan (?) meikä on tämmönen tietokonenörtti että tiiän melekeen nää jutut :D

Vierailija

joo mulla kans meneillään tällanen terveelliset elämäntavat villitys:D saada ittensä kesäkuntoo:D mutta, kyl sitä sillontällön voi vähä silti irrotella:p Joo en tiiä pystyykö tässä jotenki yksityisesti kirjottaa, ku kans tajuan näistä jutuista tosi paljon..:D  tässä ois joku mun vanha osote: timanttti@gmail.com, enpä oo käyttäny tuota pitkää aikaa ku lähinnä sitä missä mulla kans näkyy koko nimi, nii ei itekkää viitti sitä tänne laittaa:D mutta laitappas tonne viestiä, ois kiva tutustua paremmin:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat