Onko hän sittenkään se Oikea?Kokemuksia!

Vierailija

Heii! Olen seurustellut yli 2 vuotta saman miehen kanssa ja meillä menee...perus hyvin. Mies on nyt intissä, eikä tule nähtyä kauhean usein.Minulla on suht hyvin ystäviä, sekä harastuksia, eli aika ei ole käynyt kovinkaan pitkäksi nyt miehen poissaollessa. Lisäksi luen pääsykokeisiin.

Ongelmakseni olen huomannut, että nyt viettäessäni aikaa ystävättärieni kanssa, en ole osannut kaivata enää poikaystävääni. Lisäksi olen tutustunut moniin uusiin ihmisiin ja odotan innolla myös mahdollista kaupungin vaihtoa opiskelupaikasta johtuen, sekä uusia ihmisiä! Mieheni pelaa jalkapalloa, ja pelit sattuvat usein viikonlopuille, joten hän ei voi lähteä juhlimaan tai valvoa usein myöhään muutenkaan...Missä eroamme suuresti. Tykkään olla menossa ystävieni kanssa ja touhuta kaikenlaista. Tämä tuntuu olevan suuri ongelma poikaystävälleni. Häntä ei oikein kiinnosta kuulla mitä olen touhunnut ja miten hauskaa minulla on ollut, vaikka itse yritän aina olla kiinnostunut hänen jutuistaan:(

Olen ruvennut ajattelemaan, onkohan hän enää sittenkään se oikea? Olen tavannut paljon uusia mielenkiintoisia ihmisiä ja huomannut,että minussa on yhä sitä sinkkuuden vapauden hamuamista tallella..Toisaalta Olemme suunnitelleet kyllä yhteistämuuttoa, elämää, onnellista ja autuasta.. Onko muilla samanlaisia ajatuksia ollut? Miten teille on käynyt, onkohan tämä vain ohimenevä vaihe,...Haluan kyllä elää nuoruuteni ja kokea kaikenlaista  kun sormus ei vielä sormessani kiillä. tämä suhteeni on ensimmäinen vakava, sanotaanko,että ennen tykkäsin olla takaa-ajettuna, en kiinni saatuna!

Kommentit (2)

Vierailija

Sullahan on edessäs vastaus joka on itsestään selvä: jätä hänet. Kertomuksestasi päätellen ette ole vielä valmiita vakiintumaan kunnolla toisillenne, tai ainakaan sinä et. Jos mietit vapautta, mietit sitä aikaa mitä vietät ystäviesi kanssa ja miten vähän vietät poikaystäväsi kanssa aikaa ja kuinka vähän häntä sinun juttusi tällä hetkellä kiinnostavat, niin ansaitset parempaa. Miehiä tulee varmasti eteen muitakin ja varmasti löydät sellaisen miehen joskus, joka todella jaksaa olla kiinnostunutkin tekemisistäsi ja haaveistasi. Mieti kuinka paljon hukkaat aikaa jahkailuun, kuin että alottaisit ihan puhtaalta pöydältä. Tiedän että on tiukka paikka jättää ihminen, jonka kanssa on ollut kaksikin vuotta. Mutta suru ei ole ikuista, kesä on tulossa ja ehkä elämä muutenkin alkaa maistua entistä paremmalta! Ehkäpä sua odottaa hauska kesä!

Vierailija

Itselle kävi sillä tavalla, et lukion jälkeen erosin silloisesta poikaystävästä (oltiin kaks vuotta yhdes) ja muutin toiselle puolen maata opiskeleen. Vietin villiä opiskelija elämää ja oli miehiä. En kaipaa häntä enää kun vuodet ovat vierineet. Usein rakkaus haalistuu ja välttämättä emme sovi toisillemme. Hän ei ollut mies minua varten.

Sain viettää onnellista elämää sinkkuna vuoden ja sitten kohtasin todellisen rakkauden myöhemmin. Nyt olen onnellinen ja saanut kokea hyviä hetkiä. Sinkkuus voi myös olla rankkaa. Mitä jos käykin niin, että jäät häntä kaipaamaan ja sitten mies löytää jonkun toisen? Silloin sinulla voi olla tuskallinen tilanne.

Itse kuitenkin suosittelen kuuntelemaan omaa sydäntäsi. Se tahtoo pois hänen luotaan, niin ainakin ajatuksesi tuntuvat kertovan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat