Keskiviikko

Kommentit (12)

Vierailija

hihih joo Madde viittaa enemmän kyllä siihen. Kaverit aikoinaan alkoivat kutsua minua Maddeksi, niin siitä nimi on jäänyt. 

Vierailija

Kuinka jenkeiltä onnistuu nimesi lausuminen? Olen itse lähdössä usa:an opiskelijavaihtoon ensi keväänä ja nimeni on sen verran monimutkainen että mietin jo valmiiksi pitäisikö ottaa toinen nimeni käyttöön tai jokin lempinimi :D

Vierailija

Hih ei onnistu. :D Olen useimmiten joko Monica tai America :D Aina saa sanoa pariin kertaan, mutta siltikään ei mene läpi. Espanjankieliset kyllä aina ymmärtävät, mutta marika(marica) tarkoittaa sitten homoa, heh, tosi kiva ja jotkut ovatkin että oikeasti sun nimi on marika? 

Vierailija

Moi!

Luin blogiasi ennen Cosmon alle siirtymistä säännöllisesti ja jotenkin se jäi muuton jälkeen, kun koin nämä sivut ulkoasulta levottomaksi ja blogin lukemisen "hankalaksi". Nyt mieleni teki taas mieli tulla katsomaan, että mitä sinulle kuuluu ja miltä blogisi tätä nykyä näyttää, mutta sivusi on mielestäni edelleen täällä Cosmossa jotenkin ärsyttävä. Siis ei juttujesi takia, vaan nimenomaan ulkoasu ärsyttää ja blogin selauksen koen myös vaikeahkoksi. 

Kuitenkin esim. PS. I Love Fashion -blogi tämän samaisen Cosmo-sivuston alla on mielestäni säilynyt helppokäyttöisenä ja miellyttävänä silmälle, joten ajattelin, että eikö sinunkin sivuasi saisi vähän fiksattua?

Sydämellisin kevätterveisin :)

-Jo

Vierailija

Heiii, 

Kiitos paljon kommentistasi ja kiitos että eksyit tänne taas. Tälle "ongelmalle" olisi pian toivottavasti tulossa muutoksia ja tosiaan kaikki nämä kommentit menevät aina eteenpäin. :) 

Ihanaa kevättä myös sinulle!!!:) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat