Miesten ajatusmaailma-täysin erilaista kuin naisten

Vierailija

Siirrän tämän oikealle forumille:

/1 Vierailija(9.4.2013 11:16)

Miesten ajatusmaailma: täysin erilaista kuin naisten?

Onko miesten ajatusmaailmat täysin tunteettomat? Tuntuu, että aika vain menee eteenpäin eikä mies tajua sitä, itsetuntoni on lytätty olemattomiin  erinäisistä syistä aikoinaan johon ei liity poikaystäväni. Miehelleni tärkeää on työ ja myös hänen ajatusmaailmalleen, en ymmärrä pystyykö hän todella elämään täysin tunteettomana yksilönä. Itselleni tekisi mieli mennä mökille, ja olla kiitollinen pienistä asioista, mutta mies hokee vain että raha ei kasva puusssa ja pakko painaa duunia. Olettevasti totta, mutta hän  hokee tuota taukoamatta, joka estää siis kaiken mielekkään suunnittelun.  Illalla hän hokee kuinka on painettava duunia taas huomenna ja kun huominen koittaa hän on työssä koko päivän iltaan asti.  Joskus luulen että hän jopa yöpyisi työpaikallaan jos kehtaisi. Hän ei ymmärrä että naisilla on tunteet  ja  ei ymmärrä varmaan sitäkään että en ole itsestään selvyys. En tiedä mikä hänelle tuo onnea muu kuin raha. Vai eikö miehet välitä muusta kuin siitä, että menestyy ja tienaa,  onko kukaan mies esim, iloinen kauniista säästä tai ehdota naiselle kävelyä ulkona , vaikka etsien kevään merkkejä? Minusta nämä olisivat mieluisia asioita, mutta tuntuu, että ne ovat täysin yhdentekeviä miehelleni, joka istuu toimistokopperossaan aamusta iltaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Tää on ikuinen ongelma. Naiset on venuksesta ja miehet marsista. Naiset on enemmän henkisiä ja miehet fyysisiä. Feminiinisyys ja maskuliinisuus, kumpaakin löytyy jokaisesta ihmisestä, eri suhteissa vaan. Toi asia on semmonen mikä pitää vaan hyväksyä toisessa. Kyllä mustakin tuntuu että mieheni on tunnevammanen. Mutta on julmaa vähätellä toisen tunteita. Ne on hänen tunteita. Hän tuntee asiat tavallaan. Jokainen ihminen on erilainen ja sitä pitää arvostaa.

Vierailija

Miten säilytätte oman minuutenne? Naiset siis. En ollenkaa ymmärrä, mitä miesten päässä liikkuu. En ymmärrä mikä tekee miehet onnelliseksi päivän aikana. Oletettavasti se en ole ainakaan minä. Kun yritin halata miestäni aamulla, hän sanoi ahdistuvansa tästä. Katselin bussista kuinka hän meni työhönsä, enkä enää osanut ollenkaa sanoatai kuvitella mitä hän ajatteli. Tuntuu pahalta tajuta, että ehkä ajatusmaiailmat ovat niin erilaiset, että suhde ei kestä sitä. En voi uskoa , että ihminen on täysin tunteeton lähimpiä ihmisiä kohtaan, mutta niin näyttää olevan. En pysty ollenkaan ajattelemaan mitään yhteistä tekemistä hänen kanssaan, koska luulen, että hän ei enää halua. Olen yritänyt hankkia itselleni uusia harrastuksia ja nähnyt muita ihmisiä. Tämä on hieman auttanut oloani. Tuntuu vain, että suurin ongelma on ratkaisematta, haluanko olla enää hänen kanssaan tai haluaako hän minun. Millainen voi olla yhteinen tulevaisuusm jos kumpikin tekee täysin omiaan asioita? Hädin tuskin edes nukumme yhdessä. Tämäkin suhde alkoi aikanaa hyvin ja meilllä oli hauskaa. Miksi kaikki muuttuu? En ymmärrä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat