some ongelmia

Vierailija

Vähän nolottaa kirjottaa tätä tänne, mutta koska mulla ei ole minkäänlaista kokemusta tälläsestä ajattelin kuitenkin kirjottaa. Eli lauantaina tapasin yhden miehen baarissa jonka kanssa lähdimme hänen kaverilleen jatkoille kolmen ystäväni kanssa. Ilta päättyi siihen, että harrastettiin seksiä kahdesti ja vielä kerran aamulla aamiaisen jälkeen. Sovimme, että mies tulee hakemaan minua töistä illalla kysyi osoitteen ja kellon ajan, mutta päivän mittaan päätinkin että en mene töihin. Sattuneista syistä meille tuli kiire lähteä asunnosta pois ja menimme eri takseilla, eikä keritty siinä enää sitten hyvästeleen tai sopimaan mitään jatkosta.

Kysymys kuuluu, että voinko lisätä miehen facebook ystäväksi vai vaikuttaako se stalkkerimaiselta? Olen siis 20v ja hän 27.. Selvennykseksi, että olen ollu 5 vuotta parisuhteessa ja eronnut kaksi kuukautta sitten, joten tämä kaikki on mulle hyyvin uutta.

Kommentit (2)

Vierailija

Ihan ehdottomasti suosittelen lisäämään hänet facebookissa ystäväksesi. Siellä voitte sitten jatkaa uuden tapamaamisen suunnittelua. Muutenhan voi olla mahdollisuus ettet nää tätä kyseistä herraa enää ikinä, ja sehän olisi harmi jos hän kuitenki oli oikein mukava ja haluaisit ehkä jotain vakavampaakin hänen kanssaan ;)

Vierailija

ei varmasti aattele stalkkeriks... luultavasti miettii samaa. oma kokemus oli baaritutun kans että tuli tilanteita ni ei ehitty vaihtaa numeroita. tein salapoliisi työtä ja löysin miehen numeron vaikka asuu ihan eripuolella suomea. oli vain hyvin vaikuttunut vaivannäöstäni ja oli mielissään että etsin hänet...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat