Eka suihinotto

Vierailija

Hei, miltäs teistä tuntui ensimmäinen suihinotto?

Itselläni ensimmäiset kerrat eivät kovin mukavia olleet, mutta nykyään jo itsekkin nautin ja kiihotun siitä kun huomaa kuinka mieheni nauttii ja on kiihottunut.

Kommentit (4)

Vierailija

Ensimmäinen suikkari... voi voi =D Pidin munaa ensimmäistä kertaa kädessä ja muutaman minuutin päästä löysinkin sen jo kurkustani.. =D Olin paniikissa, en tiennyt mitä pitäisi tehdä, luulin tukehtuvani. Eikä mies siitä kauaa saanutkaan "nauttia". Nykyään muistelen huvittuneena järkytystäni ja otan mielelläni suihin, kun tiedän, mistä toinen tykkää ja mitä minun pitää tehdä.

Vierailija

Haha, muistan kuinka mies vain veti sen housuistaan ja katsoin sitä tietämättä mitä pitäisi tehdä...Rohkenin ottamaan sen ensin käteeni ja siitä vain nopeasti suuhun sen suurempia ajattelematta. Ei kestänyt kauaa kun mies jo laukesi.

Vierailija

Haha, muistan kuinka mies vain veti sen housuistaan ja katsoin sitä tietämättä mitä pitäisi tehdä...Rohkenin ottamaan sen ensin käteeni ja siitä vain nopeasti suuhun sen suurempia ajattelematta. Ei kestänyt kauaa kun mies jo laukesi.

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

Ennen ekaa suihinottoa olin monien keskustelujen ja omien ajatuksienkin kautta ajatellut sen olevan todella vastemiellyttävää. Lopulta se tapahtui "vahingossa", vaikka minusta oli tuntunut, etten ole sitä valmis tekemään vielä pitkään aikaan :D Ilokseni huomasin ettei se ollutkaan vastemiellyttävää vaan ihan kivaa :) Mitä useammin sen on nyt tehnyt, sitä enemmän olen alkanut myös siitä tykkäämään :D Ekalla kerralla tosiaan tuntui ettei osaa, eikä tiennyt oikein kunnolla mitä pitäisi tehdä. Kauhean syvälle ei myöskään uskaltanut ottaa, koska pelkäsin yökkäämisrefleksiä :P mutta ihan hyvin se kai meni :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat