Sitoutumisesta

Vierailija

Mä aloin yhtäkkiä ajattelemaan tällaista asiaa:

oon sanonut mun miehelle (ja toisinpäin) että aion olla sun kanssa aina. Ei olla kuitenkaan muuten puhuttu tulevaisuudesta, kuten kihlautumisesta tai yhteen muuttamisesta. En tiiä miten voisin ottaa aiheen puheeksi, siis ihan vaan kyselläkseni että onko mies koskaan ajatellut kumpaakaan?  
Oon kuullut mm. sukulaiselta kyselyjä, että aiotaanko me muuttaa yhteen.. 

En oikeen tiiä mitä teen kun en tiiä miten mies ajattelee :s pelkään että jos kysyn, niin pelästytän sen vaikka. Haluisin vaan tietää että onks se valmis mun kanssa kaikkeen sellaseen sit joskus.

Kommentit (2)

Vierailija

Mikset vain rohkeasti ottaisi asian puheeksi kumppanisi kanssa ? Kertoisin omista tulevaisuuden haaveistasi, kyselisit kumppanisi haaveita jne. ? Hankala niitä miehen ajatuksia on arvaillakkaan ! Tuntuu hassulta koska itse olemme kumppanini kanssa aiheesta jutelleet monet kerrat :)

Vierailija

Kannattaa varmaan ihan kysyä mieheltä, mitä hän toivoo tulevaisuudelta :) todennäköisesti siinä vaiheessa saat jotain tolkkua mitä hän tahtoo ja varmistuksen, että hänkin tahtoo olla loppuelämän sinun kanssasi :) jos näin on, voisit tietysti vihjailla omista haaveistasi, eli kihlautumisesta ja yhteenmuutosta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat