Voisiko mies olla kiinnostunut minusta? (katseita ja muuta)

Vierailija

Eli siis olemme samassa työpaikassa ja ei sen koommin tunneta toisia paremmin, mutta muutaman kerran juteltu jotai lyhkäsesti ja liittyen lähinnä töihin. Niin huomasin jonkun aikaa sitten että kyseinen mies tuijottaa/vilkuilee mua aika paljon nykyään työpäivän aikana, itsekkin olen alkanut katselemaan häntä ja vähän ihastunutkin häneen, muttei kumpikaan oo sen koommin mitään suurempaa aloitetta tehnyt. Itse olen vielä kaupanpäällisiksi aika ujo ja mieskin jonkun verran. Välillä taas ajattelen että kuvittelen vain hänen katsovan mua jne. mutta en usko sen olevan harhaluulojani kun hän jää välillä ihan tuijottamaan/katselee, välillä hakeutuu mun lähelle tekemään joitakin töitä, ja yleensä jos puhun jonkun toisen työkaverin kanssa hän kääntyy katsomaan, lähinnä mua ja että mitä jutellaan, varsinkin jos kyseessä on toinen miespuolinen työkaveri, sekä huomaan että jos minä hymyilen ja mulla on hyvä päivä on hänelläkin ja jos itse olen vähän väsynyt/alamaissa töissä, ei hänkään kauhean iloiselta vaikuta :D lieneekö siis hänen tarkkailleen mun mielialojakin. Voisiko siis kyseinen tyyppi olla jollakin tavalla minusta kiinnostunut? ja mitä tehdä, kun haluaisin ehkä tutustua häneen paremminkin?, olen siis aika ujo, enkä usko rahkeitteni riittävän mennä hänelle työpaikalla juttelemaan niitä näitä. Mitä tehdä? en ajattele enää muuta kuin häntä vapaa-ajalla ja odotan työpäiviä hänet nähdäkseen :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat