Mikä ärsyttää kaverin tyttö/poikaystävissä?

Vierailija

Tarkotus on purkaa tuntojaan. Itse haluan purkaa näitä mielummin täälä, koska haluan välttää riitoja. Porukka alkaa olla jo niin sitoutunutta(vaikka ovatkin nuoria..), että jos menee laukomaan mielipiteitään niin saa draaman aikaseksi.

-Ylimielinen jätkä, jonka seuraan kelpaavat harvat ja valitut. Valittettavasti tauti on tarttunut kaveriinikin..

-Haastaja, joka väittelee joka asiasta. Ihan pienistäkin. Ja aina oma mielipide on tärkein.

-Tyttö, joka on liian kiltti ja reipas.Tekisi mieli ravistella -> Helppo altistumaan ilkeimpien paskanjauhannan kohteeksi. Ja kyllä, valitettavasti näitä löytyy.

-Paskanjauhaja, joka heittää lisää löylyä kiukaaseen draaman sattuessa. Hänen suustaan kuulee enemmän pahaa kuin hyvää.

Ihmisestä löytyy v***umaisia piirteitä. :/

Mikä teitä ärsyttää?

Kommentit (1)

Vierailija

Minun ärsytyksen kohteeni on vähän eri genreä kuin nämä sinun luettelemasi. Jos ei nyt suurin, niin ainakin todella ärsyttävä piirre poikaystävässäni on sotkeminen. Eniten minua ärsyttää se, kun mieheni laittaa jotain ruokaa ja jättää esim. uunipellin liedelle. Se olisi vienyt varmaan 1,5 sekuntia laittaa se takaisin sinne uunin alalokeroon! Kaikki tällaiset pienet jutut, jotka hän olisi todellakin voinut tehdä sekunnissa heti ruoalaiton jälkeen, hän päättää kuitenkin jättää siihen mihin ne nyt sattuu jäämään. Ja perustanahan tässä on se, että hän haluaa MINUN siivoavan jälkensä, koska ei itse viitsi. Ja vaikka hänelle sanon asiasta, löydän kuitenkin samat roskat ja astiat odottamassa minua aina säännöllisin väliajoin. Itselleni ei tulisi mieleenkään jättää tuollaisia asioita ihan levälleen, odottamaan poikaystävääni, koska tiedän, ettei se varmasti ole hauskaa tulla kotiin ja löytää kauheaa sotkua keittiöstä.

Tämäkin paasaus ihan vaan sen takia, että tulin klo 01:00 kotiin töistä ja löysin sen hemmetin uunipellin liedeltä! Saa mies kuulla kunniansa aamulla...

Ehkä olikin parempi purkautua aiheesta ensin täällä, jottei tarvitse ihan älyttömästi räjähtää poikaystävälle aamulla :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat