Mikä minua vaivaa?

Vierailija

Erosin jälleen poikaystävästäni tai no tällä kertaa hän ei edes ollut poikaystävä, ja suhteemme on ollut jo monta vuotta yhtä on offia. Tällä kerralla taas kestimme noin 3-4kk kunnes minulle tuli (taas) tunne että ei tästä vaan tule mitään. Joten erosimme ja minä tein (taas) tämän päätöksen. Mutta miksi nyt silti tämä päätös tuntuu näin väärältä? Ja on tuntunut joka kerta (molemmista) kun olemme eronneet.

Eropäätöksiä ollaan tehty monesti yhdessä, mutta myös minä olen välillä itse päättänyt suhteen.

On ollut pettämistä ja kaikkea muuta tässä sotkussa vuosien saatossa ja en tunne enää rakastavani häntä mutta tärkeä tottakai mies on. Juttu ei vaan yksinkertaisesti toiminut. Mietin että saattaako se johtua siitä että emme koskaan olleet edes kavereita kun aloimme olemaan yhdessä. Joskus nuorempina 2 viikkoa oltiin yhdessä ja siitä se on sitten lähtenyt. On ollut seksisuhdetta, yhden yön juttuja, muutaman kk seurustelua, yli vuoden seurustelua ja yms yms.. 

Jotenkin nyt tuntuu että ei enää.. Mutta pelkään että ratkean taas kyseiseen mieheen, kun voisin saada paaaljon parempaakin! (Ja tämä mies on aina halunnut minut takaisin, ja ihmettelen ihan itsekkin että miksi ihmeessä, koska kyllä häntäkin rassaa tämä veivuu..) Mutta miksi, miksi musta tuntuu että haluan hänet taas takaisin?! Olen juuttunut nyt tosi pahaan ympyrään tämän miehen kanssa.. Auttakaa ihmiset ja kertokaa ihmeessä omia kokemuksia (jos löytyy) !

Kommentit (3)

Vierailija

Pysy vahvana ja ole palaamatta yhteen enää miehen kanssa, jos haluat tuosta oravanpyörästä eroon. Tekstisi perusteella tuosta ei tule yhtään mitään pidemmän päälle ja käy aika raskaaksikin tuommoinen on-off-suhde. Uskon että nyt tuntuu pahalta ja surettaa kunnette enää ole yhdessä, mutta kyllä ajan kanssa asiat järjestyy ja voithan sä löytää uuden ihanan miehen itsellesi jonka kanssa juttu toimiikin :)

Vierailija

Mulla oli kerran myös vähän samanlaista tilannetta, mutta lievemmin: ratkesi tosiaan sillä, että päätin, että en enää jaksa, joten katkaisin kaikki välit mieheen. En ole ikinä katonut päätöstä, varsinkin kun olen nyt päässyt eteenpäin elämässäni ja löytänyt upean miehen rinnalleni, vaikka se kliseiseltä kuulostaa.

Vierailija

Niin, vaatii kyllä sisua lopettaa tämä koko juttu! Olen moniin jättänyt tutustumatta silloin kun meillä ei ole ollut mitään kovin vakavaa, sen takia koska olen ajatellut että tämä mies on se "ainut ja oikea". 

Tää on ollut henkisesti niin raskasta että enää ei jaksa vaikka kuinka kuvittelee että meistä vielä tulisi jotain.. Tiedän että saisin paljon parempaa kuin tämä mies, mutta jotenkin sitä on niin tottunut tälläiseen veivaamiseen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat