Kavereita TAMPEREELTA (N. 22-26v)

Vierailija

Hei!

Olen v. 1988 syntynyt tyttönen, joka on muuttamassa Tampereelle loppukesällä. Olisikin mukava tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin jo ennen muuttoa, jotta muuttaessani olisi jo valmiiksi tuttuja kaupungissa! :)

Työskentelen hoitoalalla ja asun avoliitossa. Rakastan blogien lukemista, matkustelua, hyvää ruokaa, shoppailua jne. Viihdyn myös keikoilla ja baarin tanssilattialla :) Myös urheilu on lähellä sydäntä.

Samanhenkiset tuttavuudet olisivat hakusessa! Iältäsi voisit olla n. 22-26v, jokatapauksessa lähellä omaa ikääni :) Otathan yhteyttä sähköpostitse, mikäli kiinnostuit! Vaihdellaan ajatuksia ja kuulumisia vaikka aluksi sähköpostitse ja/tai fb:n kautta, myöhemmin olisi mukava tavata! :)

Ps. Ilmoitus ei vanhene, joten myöhemminkin saa olla yhteyksissä!! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Ilmoitus edelleen voimassa ;)

Nyt on tullut asuttua Tampereella reilu kuukausi ja uudet tuttavuudet olisivat edelleen ennemmän kuin tervetulleita! Laittakaahan viestiä!

Vierailija
Vierailija

Hei!

Olen v. 1988 syntynyt tyttönen, joka on muuttamassa Tampereelle loppukesällä. Olisikin mukava tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin jo ennen muuttoa, jotta muuttaessani olisi jo valmiiksi tuttuja kaupungissa! :)

Työskentelen hoitoalalla ja asun avoliitossa. Rakastan blogien lukemista, matkustelua, hyvää ruokaa, shoppailua jne. Viihdyn myös keikoilla ja baarin tanssilattialla :) Myös urheilu on lähellä sydäntä.

Samanhenkiset tuttavuudet olisivat hakusessa! Iältäsi voisit olla n. 22-26v, jokatapauksessa lähellä omaa ikääni :) Otathan yhteyttä sähköpostitse, mikäli kiinnostuit! Vaihdellaan ajatuksia ja kuulumisia vaikka aluksi sähköpostitse ja/tai fb:n kautta, myöhemmin olisi mukava tavata! :)

Ps. Ilmoitus ei vanhene, joten myöhemminkin saa olla yhteyksissä!! :)

Moi! Olen -89 syntynyt myös hoitoalalla työskentelevä nainen. Asunut Tampereella vuoden verran mutta en tunne täältä kuin muutaman ihmisen, olisi siis tosi kiva tutustua. Kirjoittele jos kiinnostut :)

vaapukka89@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat