Kellään muulla tapahtunut näin?

Vierailija

Mulla kävi tässä parin päivän sisällä näin: olin viettämässä kaverin synttäreitä baarissa, kun juttu alkoi luistaa kaverin kaverin kanssa. Tanssittiin ja juteltiin, vaihdettiin pitkiä katseita ja tanssiessa meno kävi jo aika kiihkeäksi. Yhdessä vaiheessa minulle huomautettiin että muista että jätkällä on tyttöystävä, mutta hetken tanssitauon jälkeen jätkä edelleen hakeutui seuraani joten en ottanut kommenttia tosissani. 
Kun olin lähdössä kotiin, jätkä kysyin sopisiko tulla yökylään, mikä ei käynyt koska olin vanhempieni luona yötä. Sanoin, että joku toinen kerta sitten, mutta jätkä päätti silti lähteä samaan aikaan baarista. Ulkona kävi ilmi ettei yhteisestä kotimatkasta tulisi mitään, koska asuimme eri suunnissa ja jätkä vaikutti avoimesti pettyneeltä ja kysyin vielä olisiko minun pakko lähteä jo. Sanoin että nyt on pakko mennä, halasin häntä ja ajattelin antaa pusun poskelle, mutta päädyimmekin pussamaan kunnolla. Tähän jätkä kommentoikin ihmeissään: Mä ajattelin vaan sanoo et oli kiva ilta mut joo... No siis... Mitä me nyt tehää? Haluutko vaihtaa numeroita? 
Hämmentyneenä jätkän reaktiosta sanoin sitten että no anna vaan numerosi ja katsotaan sitten aamulla tilannetta. Juuri ennen lähtöä jätkä kyllä taas katsoi flirttailevasti ja pitkään perääni.
Aamulla yhteinen kaverimme kysyi että mites kyseisen henkilön kanssa meni ja kerroin että lopuksi jäi vähän outo maku suuhun jätkän reaktiosta. No, kaverimme sitten sanoikin että joo, kyllä jätkällä on tyttöystävä, mikä tietysti selittää oudon reaktion pusun jälkeen.
En ole koskaan ollut näin nolona, ensin jätkä antaa itsestään kiinnostuneen kuvan flirttailusta ja yökylästä kyselemisestä, hämmentyy pususta, mutta silti antaa numeronsa eikä missäkään vaiheessa sano olevansa varattu. Tottakai koko homma on jätkän vika, hän ei ollut kovassa humalassa missäkään vaiheessa, joten omaa käytöstä pystyi kontrolloimaan. Silti tuntuu siltä, ettei ikinä ole ollut näin nolona.
Onko jollekin muulle käynyt näin?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulle kävi tässä alle kaks viikkoo sitten niin, että olin se toinen osapuoli - siis olen varattu ja annoin baarissa vähän vääriä signaaleja. Tällä hetkellä on poikaystävän kanssa pienoinen kriisi meneillään, koska tietenkin kerroin hänelle tapahtuneesta. Ajattelin, että voisin ehkä avata sinulle hiukan pojan ajatuksia, saman kun olen kokenut itsekin.

Olin siis yksin baarissa. Tiedän, maailman hölmöin idea lähteä varattuna yksin ulos. Olin avin niin yksinäinen ja kaipasin hetkeksi muiden seuraa. Tässä vaiheessa oitänee kertoa, että olen kaukosuhteessa. Se on todella rankkaa, ja jatkuva ikävöiminen tuskastuttaa.

Baarissa tanssilattialla tapasin pojan, jota en ollut koskaan aiemmin tavannut. Tanssimme yhdessä koko illan, eikä se ollut mitään viatonta tanssia. Tanssin pojan etupuolella ja hän silitti kehoani joka puolelta. Itse en kuitenkaan koskenut käsilläni hänen vartaloonsa, mutta mitä merkitystä sillä on kun takamukseni joka tapauksessa hieroi tanssiessa hänen etumustaan. Onnistuin jotenkin tukahduttamaan omatuntoni lähes täysin. Jotenkin sain itseni vakuuttuneeksi siitä, että tässä ei ole mitään pahaa, tämähän on vain tanssia. Kun pojan käsi etsiytyi housujeni vyötäröstä sisään iholle, tartuin refleksinomaisesti hänen sormiinsa. Poika sanoi, että se oli vahinko, mutten vieläkään tiedä oliko se.

Loppuvaiheessa iltaa päädyimme suutelemaan tanssilattialla. Olin siinä hyvin ristiriitaisin tuntein. Toisaalta suuteleminen tuntui ihanalta, toisaalta ymmärsin menneeni liian pitkälle. Suudelma oli niin pitkä, että ehdin ajattelemaan poikaystävääni ja sitä, miten väärin tämä on. Mutten kuitenkaan yrittänyt lopettaa suutelua, päin vastoin. Enkä missään vaiheessa kertonut olevani varattu.

Illan lopussa lähdimme yhdessä odottamaan busseja. Päädyimme onneksi molemmat omiin koteihimme nukkumaan, eikä mitään pahempaa päässyt tapahtumaan. Yhdessä vaiheessa iltaa poika kyllä kovasti vihjaili, ettei yhtään tiedä minne menisi yöksi, ja että "ei voi vielä tietää, mitä tämä ilta tuo tullessaan". En kuitenkaan kutsunut häntä meille, sillä olin vankasti päättänyt että seksiin en suostu.

Rakastan poikaystävääni ja tuntuu hullulta, että pystyin käyttäytymään noin. Sanoisinkin, että jos varattu katselee muita kuin kumppaniaan, on suhteessa silloin jokin vialla. Eivät onnellisesti seurusteevat vilkaisekaan muita. Omassa suhteessani valtava ongelma on se, että näemme todella harvoin. Pojalla ongelma voi olla jokin muu - ehkä tiedostamatonkin. Hän on ehkä hämmentynyt, jos rakastaa tyttöystäväänsä mutta huomaa kiinnostuneensa muista tytöistä. Ehkä hän ei ole vielä saanut selville, mikä hänen omassa suhteessaan on vialla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat