Miesten stringit tulossa takaisin!

Vierailija

Nyt ne ovat taas tulossa muotiin, muistan 2000-luvun alussa niitä olleen ja nyt niitä on tullut taas kauppoihin. Stockmanneillakin ainakin jossain useampaa eri sorttia miesten stringejä, useimmissa on ainakin Calvin Kleiniä. Dieseliä on Helsingin Stockmannilla ja joku kirjoitti, että Sokokselta on tulossa Armanin ja Dieselinkin pikkupöksyt miehille. Keskustelupalstoillakin MIEHET puhuvat niistä, että pitäisi hommata urheilun takia ja istuvien housujen kanssa. Kovaa mennään! :D Jos saa ihanan miehen kotiin riisuu tältä housut ja katsoo edestäpäin että miehellä onkin briefit jalassa, kun kädet hapuilevat hänen pakaroilleen, sitten on yllätys suuri, kun siellä onkin vain paljaat pakarat joiden välissä kulkee narua! :D Mitäköhän tästä miesten alushousumuodistakin tulee? XD

Kommentit (5)

Vierailija

^ Mitä siitä tulee? Minä olen kolmikymppinen mies, en mikään macho, mutta kuitekin miehekäs mies, joka tykkää naisista. Olen 175/84 mies, jolla on lihasta, vatsalihaksetkin näkyvät hieman. Onhan ne muotiin tulleet, varsinkin urheilupiireissä. Eivät hiosta, ovat mukavat ja huomaamattomat. Olen töissä lakiasiaintoimistossa, jossa pukeudun suoriin istuviin housuihin, minulle on isolihastakapuoli ;<)  joten housut istuvat tiukasti. Stringejä käyttäessä rajat eivät näy. Lihaisia ja suhteellisen rasvaton takapuolen takia voin mielestäni käyttää stringejä ja mikä siitä tekee ruman, jos treenattu takapuoli on stringeissä?

Vierailija

Minulla on emporio armanin stringit, ei näy alushousurajat, eivät ole kuumat ovat mukavat ja ei sitä huomaa edes niiden olevan jalassa. Pyllyni on pyöreä ja treenattu, enkä ole vanhakaan 26-vuotias. Voin mielestäni hyvin käyttää.

Vierailija

Olen nainen enkä mitenkään pysty käyttämään stringejä. Ne porautuu sinne vakoon, en ymmärrä miten joidenkin mielestä ovat mukavat. Ja vieläpä urhailupiireissä suositut?! En uskalla edes kuvitella miten kauheaa stringejä olisi käyttää urheillessa! Käyttäköön ken haluaa. Joillakin voi näyttää ihan ok:lta, mutta itse en siedä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat