hiivatulehduksen hoito - pikaista apua!

Vierailija

Minulla on siis emättimen hiivatulehdus, ja olen kärsinyt samasta vaivasta ennenkin. Nyt hain apteekista Canesten clotrimazol emätinpuikon. Aiemmin en ole hiivaan lääkkeitä yms. käyttänyt. 

Hiivaa on ollut nyt viikon ajan, välillä ollut muutaman päivän poissa. emättimen sisäisen ja ulkoisen kutinan lisäksi runsas, kokkareinen valkovuoto, klitoriksen kutina ja kirvely sekä herkkyys. Eikös oireet täsmää?

Tuli mieleen, voiko tuollaisen puikon käyttö olla vaarallista, jos ei olekkaan hiivaa, vaikka oireet ovatkin samat? Tietääkö joku näistä asioista enemmän?!
Kiitos! =)

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on neuvo tosi moneen alapään tulehdukseen. Osta bulgarialaista jukurttia sekä aito tea tree eteerinen öljy. Aqua oleumin halvempi kuin esim frantsilan. Saa sokokselta esim. Sekoitat esim. 3-4rkl bulgarian jukurttia 7gtt (tippaa) tea tree öljyä, sitten laitat sen "voiteen" emättimeesi joko taiteillen sen sinne jalat ylhäällä, tai annat voiteen imeytyä tamppooniin ja laitat sen sisääsi. Annat vaikuttaa. Jos tamppooni, niin max sen määrän mitä tamppooneja pidetään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat