Coachella Car Camping

Kommentit (2)

Vierailija

Hiiiih....mäkin olen sun puolesta niin innoissani! Hyvin se menee, siis erinomaisesti - asenne ratkaisee, ja sinulla sitä varmasti on! :)
Olen itse niiiin festaritypy henkeen ja vereen ja niitä on tullut kierrettyä euroopassa ja Jenkkilässäkin jo puoli elämää (hui!) :) ja telttaillen aina kun mahdollista. Oikeat varusteet, aurinkorasva ja kuivashampoo on kova juttu, hihhh... Ihan mahtavia festejä! :DDD

t. http://siveltimella.blogspot.fi/

Vierailija

Täällä kokenut festarikävijä hei! Coachella on mieletön juttu, kuten myös ihan laillisen myynnin hinnat :( Voin vain kuvitella mitä liput maksavat trokareilta... MUTTA! Euroopan olot eivät tietenkään vastaa autiomaan lämpötiloja, itse olen ollut paahteessa 5päivää, käyden suihkussa kerran. Siitä kyllä selviää, "kissanpesu" ja hattu on havaittu hyväksi keinoksi :) Tokihan monet festarit alkavat olla tänä päivänä todellisia näyttäytymisareenoja, mutta jos musa ja fiilis on ykkösjuttu, ei hitusen rähjääntynyt ulkomuoto haittaa, tai oikeastaan edes kiinnosta ketään :D

Odottelen innolla kattavaa raporttia, miten toimi logistiikka, järjestelyt jne. Näin "parempaa" nähneenä (saksalaiset todella osaavat hommansa) ei nämä kotoSuomen festarit enää oikein kelpaa vaativaan makuun, hinta-laatusuhde katoaa siinä vaihessa kun jokaisen festarin tarkoitus on vain kasvaa ja kasvaa vuosi vuodelta, järjestelyt eivät IKINÄ pysy tämän kasvun mukana. On muuten huvittavaa, Flow on lähestulkoon kopio Coachellasta. Joka vuosi kun tsekkaa Coachellan esiintyjät, tietää jo etukäteen mitä Suvilahdessa soi elokuussa. Tänä vuonna en ole Flowta juurikaan seurannut, lähdemme Unkariin viikoksi festareille - telttalla.

PS. Musatärppi Euroopasta, Parov Stelar sunnuntaina...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat