Don't know what to do, help!

Vierailija

Hei kaikille!

Tarvitsen todella kipeesti teidän apua vaikka lopullisen päätöksen kuitenkin itse joudun tekemään. Olin ollut suhteessa n.puolitoista vuotta aivan ihanan miehen kanssa, kunnes yht'äkkiä aloimme riitelemään, kinastelemaan ja huutamaan toisillemme milloin mistäkin syystä ja välillä ne oli aivan mitättömän pieniä sellaisia. Erosimme ja olimme erossa n.2-3kk ja eron aikana tutustuin yhteen toiseen aivan tajuttoman ja mahdottoman ihanaan mieheen. Aluksi olimme kavereita ja juttelimme aina niitä näitä, mutta rakastuimme toisiimme ihan salamana kun aloimme tutustumaan paremmin. En voi edes sanoin kuvailla sitä, miten ihana hän todella on. Tietysti meilläkin oli kinastelumme ja pienet riitamme, mutta silti. Siltikin tämä tunne vaan kasvaa ja kasvaa. ;o Päätimme kuitenkin eksäni kanssa palata yhteen ja kokeilla vielä kerran, että miten meidän yhdessä olo sujuu kun kumpikaan ei halua heittää yhteistä menneisyyttä hukkaan ja molemmat kumminkin rakastaa toisiaan. Rakastan siis nykyistä miestäni ja toista miestä samaan aikaan. Halusin todella kertoa tälle toiselle miehelle rehellisesti miksen voi olla hänen kanssaan mutten pystynyt. Sen sijaan päädyin valehtelemaan vaikka vihaan valehdella yli kaiken. En saa minkäänlaista yhteyttä enään tähän toiseen ja ymmärrän sen kyllä miksei hän halua enää kuulla minusta mitään. Käski kyllä ottamaan yhteyttä jos mieleni muuttuu, mutta. En tiedä mitä tehdä. Ikävöin häntä koko ajan enemmän ja enemmän ja ajattelen häntä joka päivä enemmän ja enemmän. Joka päivä pidätän itkuani ja yritän vain olla vahvana. Vaikka ihan oma vikahan tämä on. Nykyiseni tietää tästä toisesta ja tietää että rakastan toista myös. Pitäisikö minun kuunnella sydäntäni vai järkeäni? Jos seuraan järkeäni niin minusta ja siitä toisesta ei ikinä voisi tulla mitään kun välimatkaa on tuhansia kilometrejä. Auttakaa minua, mitä te tekisitte?

Kommentit (8)

Vierailija

Mielestäni sun pitää antaa sen toisen miehen olla. Kuullostaisi siltä että sen kenen kanssa olet haluut jatkaa. Sitä on vaikee sanoo mutta päättää sun minusta pitää.Sun nykyinen mies ei ansaitse sitä että haikailet toisen perään ja jos se tietää et rakastat toista ja et oot sen takia vähän maassa tai masentuneen olonen, tuskin hänkään sitä jaksaa kauaa. Mieti itse jos miehesi ei "osaisi päättää" sun ja toisen välillä. Kyllä se ainakin itseäni satuttaisi koska oon ollut "miehesi asemassa" ja juttu päättyi siihen että ex poikaystäväni valitsi toisen. Ja hän hoiti asian väärin pettämisen kautta ja se sattui joten hoida sä asia fiksusti ja anna toisen mennä! Mieti kenen kanssa näet seurustelevasi ja kuka on elämässäsi kun haaveilet/ ajattelet tulevaisuutta ja kenen kanssa haluut viettää enemmän aikaa tms..

tsemppiä :)

Vierailija

Olisikin noin helppoa! Sehän tässä nimenomaan onkin ongelmana kun en enään tiedä mitä haluan, mutta mitä tulevaisuuden "haaveiluihin" tulee niin näen ne kaikki paremmin sen kanssa kenen kanssa mulla ei ehkä koskaan tule olemaan tulevaisuutta. Olen jättänyt sen rauhaan enkä ole viestitellyt hänelle mitään, mutta siltikään oloni ei vain helpota. 

Vierailija

Mitäs jos otat kummankin ;) harvat vaan haluaa olla sellaisessa suhteessa, mutta ootko kysynyt? Kerrot vaan rehelisesti molemmille, että olet rakastunut kahteen mieheen. Ehkä ne suostuu vaikka sellaiseen, että kun pohdit kumman haluat, niin sinä aikana et ole kummankaan kanssa yhdessä, mutta seurustelet molempien kanssa...

Vierailija
Vierailija

Mitäs jos otat kummankin ;) harvat vaan haluaa olla sellaisessa suhteessa, mutta ootko kysynyt? Kerrot vaan rehelisesti molemmille, että olet rakastunut kahteen mieheen. Ehkä ne suostuu vaikka sellaiseen, että kun pohdit kumman haluat, niin sinä aikana et ole kummankaan kanssa yhdessä, mutta seurustelet molempien kanssa...

Ihan rehellisesti sanottuna mä tosiaan kyllä mietin totakin vaihtoehtoa, mutta miten sen silloin saisi oikein toimimaan? Kumpikin miehistä on sen verran "omistushalusia" että haluaa minut vain itselleen. Juttelinkin tästä asiasta nykyiseni kanssa ja hän olisi ollut valmis kokeilemaan tätäkin vaihtoehtoa, mutta epäilen vahvasti että se tulisi toimimaan. ;o

Vierailija
Mellyaww

Jos takertuu menenisyyteen, ei voi rakentaa tulevaisuutta. 

Sanonpa vaan, että jos ei ekalla kerralla toiminut, ei tule toimimaan tokallakaan kerralla.

Totta, totta!! 

Vierailija
Girl92
Vierailija

Ihan rehellisesti sanottuna mä tosiaan kyllä mietin totakin vaihtoehtoa, mutta miten sen silloin saisi oikein toimimaan? Kumpikin miehistä on sen verran "omistushalusia" että haluaa minut vain itselleen. Juttelinkin tästä asiasta nykyiseni kanssa ja hän olisi ollut valmis kokeilemaan tätäkin vaihtoehtoa, mutta epäilen vahvasti että se tulisi toimimaan. ;o

Niin, suurin osa miehistä on aika omistushaluisia, mutta jos toinen on jo harkinnut tätä vaihtoehtoa niin miksei tuota voisi kokeilla? Luulen, että jos olet tuon nykyisen kanssa, on sinun vaikea miettiä asioita rauhassa. Toinen vaihtoehtohan on, että olet ihan yksin vähän aikaa ja pohdit asiaa. Toki ensin kannattaa suoraan kysyä siltä toiselta, onko hän vielä halukas suhteeseen. Jos kumpikin jaksaa vähän aikaa odottaa, suosittelen että otat vähän omaa aikaa ja pohdit tilannetta. Jos asia ei pohtimalla ratkea, sitten voit tapailla vähän kumpaakin. Helpointa on vertailla kun näkee kumpaakin "samanaikaisesti."

Vierailija
Vierailija
Girl92
Vierailija

Niin, suurin osa miehistä on aika omistushaluisia, mutta jos toinen on jo harkinnut tätä vaihtoehtoa niin miksei tuota voisi kokeilla? Luulen, että jos olet tuon nykyisen kanssa, on sinun vaikea miettiä asioita rauhassa. Toinen vaihtoehtohan on, että olet ihan yksin vähän aikaa ja pohdit asiaa. Toki ensin kannattaa suoraan kysyä siltä toiselta, onko hän vielä halukas suhteeseen. Jos kumpikin jaksaa vähän aikaa odottaa, suosittelen että otat vähän omaa aikaa ja pohdit tilannetta. Jos asia ei pohtimalla ratkea, sitten voit tapailla vähän kumpaakin. Helpointa on vertailla kun näkee kumpaakin "samanaikaisesti."

Siis tavallaan mä teinkin noin, mutta se on toista vaikea tapailla kun asuu tuhansien kilometrien päässä ja olen jo tuhonnut mahdollisuuteni häneen valehtelemalla hänelle. Mä todella haluan olla molempien kanssa, ja vaikka olenkin päättänyt jatkaa eksäni/nykyiseni kanssa niin en siltikään vaan saa sitä toista pois mielestäni, ja ikävöin häntä jatkuvasti. Väkisinkin vaan mietin koko ajan, että valitsinko oikein vai kadunko koko loppuelämäni. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat