mikä menee pieleen, kun otan suihin?

Vierailija

Eli siis kun otan mieheltäni suihin, hän ei ikinä laukea. Juttelimme tästä eilen ja molemmat olemme sitä mieltä, että minun pitäisi vähän hio tekniikkaani. Mies ei suoraan osannut sanoa, mitä haluaisi minun tekevän, koska osaan perusjutut. Nuolen peniksen vartta ja kiveksiä, leikittelen kielellä, otan niin syvälle kuin pystyn... Antakaapas vinkkejä, millä mies laukeisi ilman käsihoitoa? Mistä teidän miehenne tykkää ja miehinen näkökulma enemmän kuin toivottua!

Kommentit (6)

Vierailija

No on muutamia kikkoja josta minun sulhaseni tykkää erityisesti. Tasaiseen tahtiin, silloin tällöin pientä imua (se tavallaan kai tuntuu tiukemmalta ? ) ja ihan vain posken pehmeään pintaan hieromalla. Kannattaa varoa hampaita silloin :)

Vierailija

Ehkäpä sulla on liian luja ote? Paras tyyli on nimenomaan edellä mainittu tasainen ja jatkuva imu. Samalla kun imeskelet, koskettele miestä muutenkin. Kiveksiä ja varsinkin niiden alla olevaa aluetta. Kun teet molempia tasaiseen tahtiin niin pitäisi onnistua :)

Vierailija

Suihinotossa on tärkeintä keskittyä terskaan, varren ja kivesten hierominen on "vain extraa". Hyvältä miespuoliselta homo-ystävältäni sain erinomaisen vinkin aikoinaan; terskan alapuolella sijaitseva "jänne" on erityisen herkkä alue. Sitä kun kielellään hyväilee niin ainakin minun mieheni laukeaa. Aina. :)

Vierailija

Kiitos vastauksista, on näitä kikkoja päästy kokeilemaankin jo ;) Mies sanoikin, että on tuntunut paljon paremmalta ja on ollut lähellä lauetakin. Ehkä vielä jokupäivä päästään maaliin asti ;D

Vierailija

Edellisten lisäksi, ainakin oma mieheni tykkää siitä, että samalla kun suulla hyväilee terskaa otat sopivan tiukan otteen peniksen varresta ja runkkaat häntä lyhyin ottein. Esimerkiksi peukalon ja etusormen väliin kun tavallaan ottaa, niin on helppo liikuttaa kättä nopeastikin. Tämä suun ja käden yhteistyö tuo takuuvarman onnistumisen ainakin meillä :)

Vierailija

Avomieheni ainakin on sanonut suuresti nauttivansa siitä, kun penis on ensinäkin kunnolla kostutettu syljellä, jotta kädellä runkkaaminen ei hankaa jolloin se tuntuu ikävältä. Kunnolla joko sylkeä tai liukuvoidetta peliin. Tykkää paljon, kun tartun peniksestä ihan reippaasti koko kädellä ja sopivan tiukka puristus runkatessa. Kannattaa vaihdella nopeutta: Ensin kannattaa alottaa hitaasti, mutta rytmin muutokset nopeaan tuntuvat erityisen hyvältä. Mitä ihan suuseksiin tulee, mies tykkää paljon peniksen varren nuolemisesta. Leikittele peniksellä, nuole sitä ihanku jätskitötteröä joka puolelta ja "läpsi" peniksellä hellästi sun kieltä, se on tosi rivon näköstä miehen mielestä ;) Pikku vinkkejä mitä voi kokeilla ni on just terskan imeminen, koita samalla kun imet terskaa niin pyörittelet samalla kieltä terskan päässä, se on tuntunu kuulemma erityisen hyvältä! Ja kun otat penistä syvälle suuhun, runkkaa kädellä vartta samaan tahtiin, vaihtele tässäkin nopeuksia. Eiköhän näillä liikkeelle päästä :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat