Vanhemmat löysivät kortsuni...

Vierailija

Tosiaan tämä on varmaan käynyt monille eli vanhemmat ovat löytäneet tyttärensä/poikansa laukusta tai jostain kondomipaketin. No nyt pääsi niin käymään minullekkin.

Olen kohta 17 vuotias tyttö ja olen poikaystäväni kanssa harrastaneet seksiä muutaman kerran. Nyt yhtenä päivänä tulin hänen luotaan ja laukussani oli pari kortsua. Äiti oli sitten käynyt etsimässä jotain laukustani... Hänen mielestään minulla ei ole järkeä päässä ja oli tyhmää mennä harrastamaan seksiä. Emme puhuneet paljon ja nyt en juuri ole puheväleissä. Mitä mietä olette? Kertokaa myös omia kokemuksianne ja antakaa neuvoja mitä pitäisi tehdä...

Kommentit (5)

Vierailija

No eiköhän vanhempien pitäisi olla tosi ilosia, että lapset kortsuja käyttää! Eikä se edes todista, että on harrastanut seksiä, vaan on valmistautunut siihen. Ja eihän tuo ole mitään, mun vanhemmat on löytäny käytetyn kortsun nenäliinan sisäl jostain tyynyn alta. Se oli noloa XDDD En sen jälkeen enää unohdellut niitä mihinkään vaan kiikutin suoraan roskiin

Vierailija

kannattaa vedota siihen, että olet kuitenkin jo sallitussa iässä, etkä mikään alaikäinen. milloinhan äitisi aloitti itse seksielämän. moni on vain ylisuojelevainen, outoa olisi jos hän ei reagoisi mitenkään :D kuitenkin seurustelet etkä harrasta mitään yhden yön juttuja. eiköhän äitisikin ymmärrä asian laidan.. kysy olisiko hänestä sitten mukavaa olla jo mummi =))

Vierailija

Olen miettinytkin että yrittääkö äiti jotenkin suojella minua :D Itse en näe mitään väärää seksin harrastamisessa kun tosiaan en ole mitään sakkolihaa enää ja ollaan jo seurusteltu hyvän aikaa. Mutta kiitos kaikille! Näillä eväillä yritän keskustella äidin kanssa asiasta :)
-Aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat