Pettämistä

Vierailija

Mulla on jo vuosia ollut pahoja epävarmuus/ itseluottamus ongelmia. Vaikka oonkin ulospäin suuntautunut, iloinen ja hyväntuulinen, otan melkein kaikki asiat itseeni, stressaannun helposti ja pietkin asiat voi painaa mieltä pitkään. Olin 7kk parisuhteessa jolloin ongelmat tuntuivat helpottuvan ja sain niihin myös poikaystävältä apua. Nyt kuultuani pettämisestä ongelmat vyöryyvät takasin pahempina kun koskaan. Suhteen alussa hän oli pettänyt kerran. Ja nyt sitä oli ehtinyt tietojeni mukaan tapahtua pari kuukautta. Välitin ja tykkäsin poikaystävästäni niin paljon, en koko aikana ajatellut ketään muuta, en valehdellut hänelle kertaakaan, ja tuntuu että hän mulle koko ajan. Oon ollut ihan palasina. Tuntuu että hän piti mua itsestäänselvyytenä ja käytti luottamukseni väärin. välillä kun hetken tuntuis jo paremmalta joku asia muistuttaa hänestä ja alkaa tuntua että sydän painais viis kertaa enemmän. Jos ajattelen häntä näen hänet vieläkin ihanana, komeena, ystävällisenä ja hauskana poikaystävänä. Vaikka erosimme en osaa ajatella tapailevani ketään muuta/en näe itseäni kenenkään muun kanssa. Emme oo olleet yhteydessä, enkä aio ottaa häneen yhteyttä. Itseluottamukseni on nolla ja tuntuu etten osaa antaa olla ja jatkaa eteenpäin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat