Säälittävää(kö?)

Vierailija

Elikkäs mulla on ollu kaikki pieleen menneitä suhteita/säätöjä tän vuoden sisään. Ensin alku syksystä mua pari vuotta vanhempi jätkä sai mun pään pyörälle, mut sit sen luonne muuttu täysin ja kaikki ihanuus oli tiessään. No sitte meni jo neljä vuotta vanhempaan joulun tienoilla, jonka olin jo tuntenut ennestään jonkin aikaa ja puhelinnumerot vaihdettu ihan kaverimielessä. No sitten tää yks aamuyö alkoikin avautumaan ja kyseli mua sänkyynsä viereen lämmittelemään, en mennyt, en tiedä oisko menny paremmin jos oisin mennyt. No kuukaden tääki kesti kunnes tää yhtäkkii lopettti yhteydenpidon kokonaan. No pari viikkoa sitten kaverin bileissä tapasin mukavan, vain vuoden vanhemman jätkän joka pyyteli kovasti puhelinnumeroa ja lopuksi huikkas vielä että mennään treffeille joku päivä. No sitte ku aloin juttelemaan hänelle facebookissa niin hän ilmoitti että oli vaan "vitun kännissä" eikä kiinnostunut musta. Usko miehiin alkaa pikkuhiljaa mennä...

Kommentit (4)

Vierailija

Etees on vaan tullut vääriä miehiä ja olet tehnyt vääriä valintoja. Ei siinä mitään säälittävää ole. Uutta matoa vaan koukkuun ja opi virheistäsi. Jos vähän mietit näitä pieleen menneitä juttuja seuraavan miehen tullessa vastaan, ehkä näet huonot merkit helpommin. Sellasia ne suhteet on, usein epäonnistuu, joskus tärppää.

Vierailija

Välillä itselläni aivan samat fiilikset. Oon elänyt nyt melkein 4 vuotta sinkkuna ja nyt alkaa olemaan ihan tarpeeksi. Ihastun helposti, mutta konkreettisen aloitteen tekemisen jalo taito on hakusessa, enkä uskalla heittäytyä. Toisaalta tähän vaikuttaa myös suuresti se, että elämäni on tällä hetkellä eräänlaisessa tiiviissä ympäristössä, jossa juorut liikkuvat nopeammin kuin usain bolt kiitää satasen. Omalla kohdallani olen törmännyt näihin, ketkä vetoavat känniin ja omaan elämän tilanteeseensa. Itse olen ollut erään miehen suhteen vähän kahden vaiheilla. Olin enemmän ihastunut erääseen toiseen, enkä halunnut tätä "plan b" henkilöä lähteä lämmittämään mihinkään suhteeseen. En haluaisi, että mullekaan niin tehtäisi. Ehkä se prinssi uljas vielä jonain päivänä ratsastaa mun eteen sillä valkoisella hevosellaan :D

Vierailija

Ihana kuulla että muillakin samanlaisia kokemuksia! Välillä kun tuntuu vain tuo usko hiipuvan. Jotenkin oon aina ollut haka valitsemaan just näitä huonoja poikaystävä- kokelaita. Ja toi alotteen tekeminen tosiaan on jotenkin hankalaa. En oikeen koskaan tiedä miten lähestyisin jotakuta kiinnostavaa?

Vierailija

Mullakin ihan sama juttu! Kaikki säädöt menny ihan pieleen viimeisen vuoden aikana. Musta tuntuu et en ikinä löydä niitä miehiä, jotka tahtois ees harkita jonkunsorttista seurustelua. Joko ne on sitoutumiskammoisia tai muute vaan playereita tai sitte ne on niin vasta eronneita, että ei niitä huvita seurustella heti uudestaan. Alan pikkuhiljaa oleen niin katkera miesten suhteen, että uskon kaikista vaan heti sitä pahinta enkä luota kehenkään. En ymmärrä mistä naiset yleensä löytää niitä kivoja miehiä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat