Kuukautisten siirto (primolut)

Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia? Olen muutamia keskusteluja jo googlettanut, mutta haluaisin nyt vielä kysyä. Sain reseptin tuohon Primolut valmisteeseen, mutta nyt aloin epäilemään että uskaltaako sitä syödä. Pelkään että kuukautiset alkavat viikonloppuna, ja ne eivät saisi siis tulla silloin ja jos nyt aloittaisin kuurin, niin kerkeisin ne välttämään. Pelkään vaan mahdollisia sivuvaikutuksia, tosin en tiedä kerkeääkö niitä edes muutamassa päivässä tulemaan. Kiertoni on hyvin epäsäännöllinen muutenkin ja jos menkat eivät alakkaan vkl, niin syön nyt sitten pillerit turhaan. Kuitenkin on sellai tunne (mahakivut yms) että ne alkaa mun tuurilla just viikonloppuna. Äääh vaikeeta. Onko kellään kokemuksia aiheesta??? Apu ja mielipiteet olis todellakin tarpeen!

Kommentit (1)

Vierailija

Itse söin sitä kuurin kun olin viikon ulkomailla, koska en tahtonut, että kuukautiset silloin tulisivat. Mitään ongelmia ei tullut eikä sivuoireita, ja kuukautiset alkoivat pari päivää kun lopetin pillereiden oton. Tietenkin kaikillene eivät sovi, mutta täytyy muistaa, että sivuoireet tulee yleensä 1/1000:sta, 1/10000:sta jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat