Tykkäävätkö muut suuseksistä enemmän

Vierailija

Hei. Olen 25 vuotias nainen ja en ole ennen täällä nyt kirjoitellut. En ole asiasta puhunut ystävieni kanssa, koska on pelko että minua pidetään epänormaalina asiansuhteen ja leimataan oudoksi.

Olen ollut elämäni aikana yhdentoista miehen kanssa sängyssä ja olen huomannut seuraavan asian. Oli mies sitten iso munanen, keskikokoinen tai pieni, niin yhdyntää enemmän tykkään aina enemmän suuseksin saamisesta. Varsinkin jos mies osaa hommansa nuolessaan.

Minulle ei suoraansanoen olisi haittaa, jos harrastaisin vain molemmin puolista suuseksiä, mutta miehet tuppaavat haluamaan yhdyntää ja harvempi on halukas nuolemaan sen jälkeen, kun on ollut oma muna naisen sisällä.. Ja itselläni taas yhdyntähalut romahtavat, jos kerkiän saamaan orgasmin suuseksistä ja keskenkään en haluaisi sitä jättää..

Onko muilla vastaavia tunteita / kokemuksia asiansuhteen, että nautitte enemmän suuseksin saamisesta kuin yhdynnystä? Klitoriksen hyväilystä yhdynnän aikana ei ole juuri ollut apua. Toivoisin suuresti mielipiteitä ja neuvoja muilta naisilta, kun asia on vaivannut mieltä kovasti.

Kommentit (2)

Vierailija

Itse myös periaatteessa tykkään hieman enemmän suuseksistä, ja varsinkin jos mies on hyvä siinä, tai osaa lukea minua. Oma mieheni tykkää antaa ja usein, joten pääsen siitä aina kun halua nauttimaan. Silti kyllä tykkään siitä penetraatiostakin, ja välillä vain haluankin sitä. En usko, että sinussa mitään vikaa on, kunhan siitä ei vain muodostu ongelmaa. Ja ainiin, kyllä itselläkin käy monesti niin, että kun mies antaa suuseksiä ja tulen, niin ne halut siitä katoaa pikkuhiljaa ja hän edelleen haluaa sitä seksiä. Eli joskus jatkamme, joskun annan suuseksiä takaisin ja joskus taas lopetamme siihen.

Vierailija

Tuohan on ihan normaalia ja loogistakin. Jos yhdynnässä ei orgasmia saa, niin totta kai haluaa mieluummin harrastaa sellaista seksiä, jossa saa. Jos yhdyntä ei tunnu miltään, niin eihän se varmasti houkuttele. Itse tykkään yhdynnästä, se tuntuu hyvältä ja saa tuottaa hyvän olon miehelle, mutta en saa orgasmia. Joten seksi ilman suuseksiä tai sormetusta on vähän ikävää. Jää ikävä olo kun ei itse saa tyydytystä jos sitä on odottanut. Omassa parisuhteessani seksi menee lähes aina niin, että ensin mies tekee minulle orgasmin ja sitten on yhdynnän vuoro. Joskus myös hän saattaa hoidella mut melkein orgasmiin, sitten aloittaa yhdynnän ja sen aikana tekee orgasmin mulle. Koskaan se ei yhdynnän jälkeen jaksa tehdä mulle mitään, joten meillä toimii hyvin, että ensin tyydytetään mun tarpeet, sitten hänen.

Sun pitäisi keksiä joku kaava mikä toimii sulle. Entäs sellainen, että mies joskus vain tyydyttäisi sinut ja sinä voisit välillä antaa suuseksiä vastapalveluksena ja joskus toisella kerralla sitten antaisit miehelle sen yhdynnän ihan vaan hänen tyydytykseksi. Vai onko sinulla mitään vakituista suhdetta? Yhden illan jutuissa asia on vähän mutkikkaampi ja eri henkilöiden kanssa pitää hoitaa hommat erilailla... Mutta oli seksikumppani sitten kuka vaan, pitäisi molempien saada tyydytystä, ei se toinen voi vaan ottaa haluamansa ja lopettaa siihen. Yhteisymmärrystä seksissä pitää olla ja jos mies ei koe tärkeäksi sinun tyydytystä, ei häneen kannata tuhlata aikaa.

Jos yhdellä kertaa ei voi molempia tyydyttää, niin sitten minusta hyvä systeemi olisi, että joka toinen seksikerta keskitytään toiseen ja vastavuoroisesti joka toinen toiseen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat