Poikaystävistä...

Vierailija

Olen tällainen itsevarma 17 nainen  ja  varmasti ihan hyvännäköinenkin kun päivälleen sattuu, mutta yksi juttu vain.. Olen todella herkkä. Ei sillätavalla itkutyyppiä, mutta huomaan asioitatodella helposti ja äänensävyt yms. vaikuttavat minuun heti. Tilanne on se, että  satuin hiukan ihastumaan tähän pitkään ja hyvännäköiseen ihmiseen äikänkurssilla. Tajusin jo alkaneeni analysoida häntä ennen kuin oli liian myöhäistä ( yleensä olen todella tarkka keistä pidän ). Tällä kertaa olikin erilaista. Hän on hyvin samankaltainen kuin minä, mikä meinaa sitä että kumpikaan ei luultavasti tule sanomaan toisilleen mitään useasti ainakaan.  Olen yllä häntä moikannut koulussa kun jotenkuten tunnetaan toisemme, mutta tuntuu että kaikki ne joista minä pidän, eivät pidä minusta. Sanokaa joku mitä tehdä?! En jaksa tätä tyhmää " leikkiä" enää. ( Mua ei kannata laittaan sanomaan randomisti ihmisille yhtään mitään tai lopputuloksena on tyyliin: " Minkä värinen jääkaappi teillä on?" ) ( <--  omakohtainen kokemus) Tykkäköse ees musta?  Kerran se on alottanut mulle faces jutteleen. Koulussa ei koskaan itse.

Kommentit (2)

Vierailija

Hmm... Toi kieltämättä kuulostaa kinkkiseltä :/ No tulisko siitä mitään jos vaikka just siellä facebookissa lähettäisit viestiä että jos tämä kyseinen jätkä lähtis kahville? ;) Luulen et se on tosi ujo, mut onhan sillä selvästi yritystä ollut jos se on kuitenki alkanu juttelemaan facebookissa. Ehkä se ei vaan halua liian montaa kertaa alottaa ite keskustelua jos se pelkää ettet pidäkkään siitä ja että pidät sitä ahdistelevana. Suosittelen ehdottamaan tapaamista, vaikkapa viestillä jos sillä tavalla helpompi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat