Tuhmat kuvaviestit

Vierailija

Mun yks jätkäkaveri haluis että lähetän sille itestäni kännykällä alastonkuvia, koska me asutaan aika kaukana toisistamme. Ajatus kuulostaa ihan kivalta mutten uskalla lähettää sellasia. Pelkään että ne leviää nettiin ja jokapaikkaan jos meille tulee jtn kränää joskus. Onko teillä kokemuksia, neuvoja tai ajatuksii tosta? Olis kiva tietää uskallanko lähettää.. :D

Kommentit (3)

Vierailija

Kannattaa pyytää siitä jätkästä kuvia vastineeks ja samalla ne toimii ''panttina'' sille ettei se sitten niitä sinne nettiin laita. Kannattaa vähän myös miettiä millasia sen jätkän kaverit on, ettei se näytä niille niitä. Kuitenkin kehottaisin ihan siltä varalta jos teillä meneekin poikki, ettet niitä kuvia laittelisi hänelle. Riippuu tietysti kuinka kauan ootte olleet yhdessä ja kuinka hyvin häneen voi luottaa.

Vierailija

Tuon kuvien leviämisvaaran takia ei kannata koskaan ottaa alastonkuvaa, jossa näkyy naama. Eli jos todella haluat lähettää kuvan, niin rajaa kaikki kaulasta ylöspäin pois sekä kaikki muu mistä sinut tunnistaisi. Taustaksikin kannattaa valita vaikka valkoinen seinä, jotta kukaan ei tunnista asuntoasi.

Itse lähettäisin alastonkuvan vain kumppanille johon todella luotan ja suhde on vakaa, mutta noilla varotoimenpiteillä pysyt kuvassa anonyyminä, joten vaikeuksia ei pitäisi silloin tulla

Vierailija

Ite en lähettäs alaston kuvia kellekkää. Mut oon nyt lähettäny yhelle ketä oon tapaillu, kuvia alusvaatteet päällä. Et jos ne leviää nii entä sit? oonhan mää kesälläki bikinit päälä rannalla ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat