En uskalla/kehtaa voihkia,pitää ääntä yms. poikaystävän edessä (apuja!:p)

Vierailija

Olen parikymppinen nainen ja olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 1½ vuotta. Meillä meni monta kuukautta ennekuin menimme sänkyyn, koska mieheni oli mulle ensimmäinen ja halusin odottaa että pystyisin olemaan ihan sinut itseni kanssa ensin. Mun "ongelmana" on kuitenkin että en osaa kunnolla rentoutua silloin kun poikaystäväni esim tekee mulle jotain käsin/suulla. Muuten itse seksi tuntuu luonnolliselta ja silloin heittäydyn hetkeen enkä stressaa tästä. Tilanne on vaan niin erilainen kun vaan mä olen huomion keskipisteenä ja tietty mies nauttisi kuulema jos näkisi munkin nauttivan. Ei ole kyse siitä etten nauttisi mutta en vain uskalla tai kehtaa sitä näyttää :/

Kellään vinkkejä tai jotain mikä auttaisi vähänkään tähän mun ongelmaan? :) apu tulee tarpeeseen!

Kommentit (5)

Vierailija

voihkia ei pidä vain voihkimisen takia. se tulee luonnostaan jos tulee kun antautuu hetkelle täysin. unohdapa siis koko asian ajattelu ja keskity kehosi tuntemuksiin. tietenkin voihkiminen on otollisempaa, jos hengittää valmiiksi suun kautta.

Vierailija

Voittehan te kokeilla vaikka puhelinseksiä, silloin hän ei näe kasvojasi ja se voi tuntua helpommalta. Vaikka niin että toinen on toisessa huoneessa :D tai sitten laitat vaikka huivin hänen silmilleen ja voihkit, silloin ei pitäisi jännittää yhtä paljon ja kyllä se siitä sitten pikku hiljaa onnistuu ilman huiviakin ;) Toinen tapa aloittaa voisi olla, että kun rakastelette, suudellessanne voihkit. Ja pyydät häntä vaikka sulkemaan silmänsä jos se häiritsee.

Vierailija

Kiitos hyvistä vinkeistä!:) Silmien sitomista olen itsekin miettinyt ja sitä voisi ensi kerralla oikeesti kokeilla. Olisi niin ihanaa päästä tästä 'estosta' eroon ihan itseni takia ja myös sen, koska huomaan kuinka paljon poikaystävä siitä pitää/kiihottuu itsekkin kun huomaa että mä nautin :p Lisää vinkkejä?

Osittain tämä mun arkuus voi myös johtua siitä, että tämä on ensimmäinen kunnon suhteeni ja poikaystäväni on seurustellut ennenkin.

-Aloittaja

Vierailija

Entäpä sellainen asento, missä mies ei näe kasvojasi? Koska se varmaan luo eniten estoja, kun tietää, että mies näkee ilmeet. Esim. jos mies sormettaisi sua lusikka-asennossa tai nuolee vaikka 69-asennossa

Vierailija
Vierailija

Entäpä sellainen asento, missä mies ei näe kasvojasi? Koska se varmaan luo eniten estoja, kun tietää, että mies näkee ilmeet. Esim. jos mies sormettaisi sua lusikka-asennossa tai nuolee vaikka 69-asennossa

Hyvä vinkki, kiitos! :)

-Aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat