Eläinkaupan adoptiopäivä

Kommentit (10)

Vierailija

Nyt alkoi itkettämään. Tolta asialta olisi niin paljon helpompi sulkea silmät ja ajatella ettei eläimiä kohdeltaisi kaltoin ja hylättäisi, koska itse haluaisin pelastaa jokaisen kaltoinkohdellun eläimen ja antaa niille kodin, jos se vain olisi mahdollista <3 no, toivon mukaan jossain kohtaa elämäntilanteeni antaa mahdollisuuden ottaa itselleni lisää lemmikkejä, on se varmaa että aion adoptoida hylätyn eläimen :) 

Vierailija

Niinpa, usein sitä ei tule ajatelleeksi mitä kaikkea surullista sitä tapahtuukaan. Enemmän se juuri iskee kun näkee kaikki ne pienet kaverit istumassa siellä kaupan edessä hakeissään, odottomassa uutta kotia. Toinen paikka mihin valillä aina eksyy katselemaan on petfinder.com. Niin paljon kodittomia koiria. :( 

Toivottavasti joskus paaset nauttimaan omasta karvaisesta kaverista. :) <3

Vierailija

Voi ei. Voin vain kuvitella, miten kamalaa olisi sattua paikalle tuollaisena päivänä. Minäkin haluaisin varmasti kotiuttaa kaikki koirat. Onneksi olen saanut omia hauvoja paapoa tässä viime aikoina. Saimme toisenkin hauvamme taas kotiin ja tämä meidän iso rontti tuli suoraan syliin ja kyseessä ei tosiaan ole mikään pikku koira enää. Ihania otuksia. <3

Marika - http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

Hih joo usein isommat koirat eivät juuri taida tietää oikeaa kokoaan ja haluavat syliin kuin pienemmatkin :) Terkkuja teidan haukuille. :) 

Vierailija

Oi tiedän niin tunteen! Asuessani Jenkeissä kävimme poikaystäväni kanssa useita kertoja paikallisessa animal shelterissä silittelemässä koiria ja leikkimässä niiden kanssa. Päätin jo silloin, että kun elämäntilanne antaa periksi niin hankin koiranpennun vastaavasta paikasta.

Vierailija

Joo taalla niita loytyy aivan hurjan paljon joka puolelta ja vapaaehtoisia aina kaivataan. Ihana etta olet paassyt hieman auttamaan omalta osaltasi. :) 

Vierailija

Voi mitä suloisuuksia:/ Itselläni on aika paha koira-allergia, mutta muuten ottaisin tuollaisen söpöläisen mielelläni.

Muuten, muistelisin että mainitsit aiemmin kirjoittavasi Vegasista enemmänkin ja erityisesti niistä buffeteista? Tämä kiinnostaa minua, koska olen tulossa Kaliforniaan kolmeksi viikoksi. Lähtö on muutaman päivän kuluttua:) Olisi mahtavaa, jos ehtisit vinkkaille vaikka tänne muutaman must-jutun Vegasista:)

Sun elämää ja menoa on ihana seurailla!:) Jatka samaan malliin!

Vierailija

Kirjoittelinkin heti vinkkeja uuteen postaukseen! Kayppa kurkkailemassa!!! :) Aivan super mahtavaa Kalifornia reissua, jos mitaan tulee mieleen niin kysy ihmeessa!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat