Keneen pitäisi luottaa?

Vierailija

Sain viikonloppuna ystävältäni puhelun ja hän kertoi, että poikaystäväni olisi sanonut eksälleen olevansa minun kanssani vain niin kauan kun saa entisensä takaisin. 
Mutta minä en vain voi uskoa sitä. Poikaystäväni ex on aikaisemminkin yrittänyt tuhota  suhdettamme ja muidenkin ihmisten suhteita, mutta ystäväni on aivan varma, että tällä kertaa exä ei valehtele. Se ei vain mene päähäni. Olemme poikaystäväni kanssa hyvin tiiviisti yhdessä ja näen hänen katseestaan, että hän rakastaa minua. Hän myös sanoo sen minulle ja käyttäytyy sen mukaisesti. Tämä asia kuitenkin vaivaa minua suunnattoman paljon.. Luotan poikaystävääni, mutta silti pelko siitä, etten merkitsekkään mitään ahdistaa.. Mitä minun siis pitäisi tehdä? Onko kenelläkään kokemusta vainoavista exsistä? Auttakaa... :(

Kommentit (2)

Vierailija

Miksi luottaisit jonkun exän sanaan kun siihen ei ole aiemminkaan ole ollut luottamista? Minä ainakin luottaisin poikaystävääni niin kauan kuin epäilyyn ei ole syytä. Ja tuo ei selkeästi ole mikään syy. Oliko ystävälläsi joku perustelukin sille, että tällä kertaa pitäisi luottaa? Jos ei niin miksi luotat ystävääsi?

Vierailija

Kateellisena ja mustasukkaisena ihminen voi olla hyvinkin tuhoisa. Kuulostaa siltä että exä ei osaa kunnioittaa teidän suhdettanne. Epäilenkin siksi suuresti, että kaiken takana on exän katkera yritys saada sinut suunniltaan. Luota vaistoosi. Jos kerta tiedät ja tunnet poikaystäväsi rakastavan sinua, niin niin se myös on. Älä anna tyhmien huhujen horjuttaa, jos niissä ei ole perää!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat