Mikä miestä vaivaa? aika erota?

Vierailija

Olen ollut miehen kanssa nyt muutaman vuoden yhdessä ja viimeisimpien kuukausien aikana suhde on täysin kuollut. Ennen hän oli innokas näyttämään kiinnostustaan ja petipuuhissa, mutta nyttemmin vain löhöää sohvalla tekemässä omia juttujaan. Lukee, plärää kännykkää, on konellaa jne. Kun huomautan tästä hän vaatii minua keksimään jotain parempaa. 

Olin todella ihastunut mieheen ja hänen "entiseen minäänsä" ja tilanne on erittäin tukala. Olen yrittänyt olla mukava, tuhmakin, tehnyt ruokaa, hellinyt, pitänyt huolta ulkonäöstäni, antanut omaa aikaa, hillinnyt kiukkua yms. mutta tilanne pysyy samana. Miksi ennen niin intohimoinen mies pitää minua yhtäkkiä itsestään selvyytenä?! Tämä on ensimmäinen vuosia kestänyt suhteeni, onko tämä ihan normaalia? Haluaisin vastakaikua tunteilleni, aktiivisemman seksielämän enkä lainkaan tätä nykyistä. Olen yrittänyt puhua miehelle aiheesta, mutta hän ei tunnu ymmärtävän. Tosin hänelle kaikki on hyvin kun sohvalla makaamalla saa täyden palvelun. Olen alkanut epäillä valintaani. Miten kannattaisi edetä?

Kommentit (2)

Vierailija

Eiköhän jokainen nainen kokisi/koe tuollaisen loukkaavana.

Ihmisen elämä on kuitenkin sen verran lyhyt, että kannattaa etsiä sellainen kumppani, joka tyydyttää tarpeesi pitkälläkin aikavälillä. Sitten kun ikää alkaa olla lähes 40v niin jokainen ymmärtää, ettei nainen enää ole viehättämillään ja valinnanvaraa on vähemmän.

Jos haluat pitkän suhteen, niin kannattaa nuorena etsiä se, joka saa sitä päivästä toiseen täyteen huumaan.

Itselläni oli aluksi samanlainen poikaystävä kuten sinulla kuvailusi mukaan. Sitten eräs mukana miehen alku, joka treenasi samalla salilla kuin minä pyysy treffeille ja päätin suostua, koska olin ihastunut häneen ja pettynyt sen hetkiseen suhteeseeni. Eikä ole tarvinnut katua.

Aluksi se tuntui jopa väärältä lähteä suhteesta, mutta nytten olen ymmärtänyt, että ei elämää kannata "tuhlata" huonossa suhteessa olemiseen. Nykyinen mieheni haluaa seksiä useammin kuin minä, mutta tuon asian olen valmis hyväksymään, koska muuten meillä menee erittäin loistavasti :)

Se tosin saattaa selittyä sillä, että salilla käyvillä miehillä on yleisesti korkeampi testosteronin arvo kuin niillä miehillä, jotka eivät kovasti treenaa lihaksiaan. Joten salille mars, jos kaipaat sellaisia miehiä, jotka haluavat sinua useasti päivässä ;)

Vierailija

On ihan normaalia, että pitemmissä suhteissa se alkuhuuma häviää ja seuraa ns. itseänäistymisvaihe. Tämä vaihe saattaa tulla parisuhteen osapuolilla eri aikaan ja sattaa johtaa jopa eroon, jos toinen on vielä rakastumisvaiheessa ja tarvitsisi enemmän huomiota ja läheisyyttä. Itsenäistymisvaiheessa haetaan nimenomaan rajoja yhdessä ja erillään ololle ja aletaan näkemään toisessa myös virheitä, joita ei alkuhuumassa ehkä huomannut. Tässä vaiheessa halutaan enemmän aikaa itselleen ja se on täysin luonnollista.

Toki miehelläsi saattaa olla myös jotain huolia, stressiä, tai muuta tärkeää ajateltavaa, eikä hän siksi jaksa keskittyä sinnun niin paljon kuin haluaisit. Pointti on joka tapauksessa se, ettei kannata erota heti alkuhuuman laannuttua ja normi arjen alkaessa, vaan puhua ja keskustella asioista kumppanin kanssa, antaa toiselle myös omaa aikaa ja yrittää parantaa ja kehittää suhdetta ja tehdä kaikkensa sen eteen ennen kuin heittää rukkaset naulaan.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat