Ihastuin, nyt tarviin apua!

Vierailija

Törmäsin viikonloppuna baarissa yhteen puolituttuun jätkään, hän 21v, minä 19v. Jotenkin päädyttiin yhteen ja yövyttiinkin yhdessä ja harrastettiin seksiä. Silloin hän vaikutti siltä innokkaammalta osapuolelta, minä en ollut ihan niin hirveen. Hän teki kaikki alotteet ja sanoi ettei pidä yhten illan jutuista vaan tahtoo että tämä toistuu vielä monta kertaa. Aamulla mun oli ihan pakko lähteä joten livahdin kun hän vielä nukkui, joten ei saatu viettää aikaa enää yhdessä. Hän kuitenkin ymmärsi tämän.
Parin päivän päästä siitä tajusin ihastuneeni oikein kunnolla, ja aloinkin haluta enemmän hänen kanssaan. Mutta en tiedä tahtooko hän mitään. Vielä ei ole aika puhua siitä hänen kanssaan. Ensin ajattelin että hän on oikein kiinnostunut, mutta hän ei ikinä ala juttelemaan facebookissa tai tekstaamaan tai soittelemaan! Mutta kun minä alan juttelemaan hänelle niin on kyllä oikein mukava ja välis sitten sanookin jotain että "jatkossa jäät viereen" yms. Hänellä on ihan hirveesti kaikkia harrastuksia yms että ei ole ehtinyt nähdä tässä viikolla, viikonloppuna pitäisi jossain välissä...
Miltä tää teistä kuulostaa, onko hän kiinnostunut, tahtooko jotain enemmän, onko noloa jos alan aina vaan höpöttämään hälle että pitäiskö koittaa vähentää ja olla painostamatta?? Äääääh...

Kommentit (2)

Vierailija

Kuulostaa siltä että kun itse et vaikuttanut innostuneelta, niin mies ehkä vähän lannistui. Hän ei varmaan halua olla liian tyrkky ja onkin nyt antanut pallon sinulle. Eli nyt on sinun vuoro tehdä aloite jos haluat homman edistyvän. Tee jotain ennen kuin mies luovuttaa suhteesi ja siirtyy uusille apajille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat