Pillun nuolemisesta

Vierailija

Hei. Olen parisuhteessa miehen kanssa ja olen aina ollut omasta mielestäni kiinnostunut vain miehistä. Kuitenkin viime aikoina on paljon pyörinyt ajatus toisen naisen pyhimmän nuolemisesta.. Onko muilla vastaavia kokemuksia / tunteita?

Asia on vaivannut jo monta kuukautta ja olen öisin monesti herännyt näihin märkiin uniin. En ole koskaan ihastunut naisiin tai kokenut naisiin mitään sen erityisempää vetovoimaa, mutta tämän ajatuksen toteutus kiihottaa minua silti.

Tämä kysymys on siis tarkoitettu muille hetero naisille. Onko teillä ollut kiinnostusta kokea miltä tuntuu toisen naisen pimpan nuoleminen / oletko kokeillut / onko minun tunteet teidän mielestä normaaleja hetero naiselle?

Kommentit (10)

Vierailija

Hei. Nuorempana olen muutaman baari-illan jälkeen päätynyt erään hyvän ystäväni kanssa sänkyyn, molemmat olemme olleet kokeilun haluisia. Nykyisin kuitenkin kumpikin meistä seurustelee, joten hellät hetkemme ovat takana.

En kuitenkaan kadu kokemuksia enkä pidä itseäni bi/lesbona, vaikka olenkin harrastanut toisen naisen kanssa seksiä. Sanoisin, että kyseessä oli nuoruuden kokeilun haluisuus. Ei sitä vanhana kiikku tuolissa halua miettiä, että mitä jätti tekemättä ja kokeilematta.

Nautin suuresti kokemuksesta ja kokemuksesta opin hyvin minkä takia niin monet miehet haluavat laittaa mielellään päänsä meidän naisten haaraväliin ja nuolla niinkuin huomista ei olisi. En tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta ainakin ystävätterini maistui ihanalle, makealle, ei kirpeälle niinkuin naisten alapään makua usein miehet kuvailevat.

Kuitenkin miehet ovat niitä, jotka minut todella saavat syttymään. Onnellisessa suhteessa jo 5v :)

Kuitenkin voi olla viisampaa ettet poikaystävällesi/miehellesi asiasta sano. Se jos harrastat kerran tai kaksi seksiä toisen naisen kanssa niin sen kertomisella ei kannata ainakaan hyvää suhdetta katkaista..

Vierailija

Sori mutta en ymmärrä miksi sitä heteroutta pitää niin kovasti korostaa. Jos naisen kanssa on sängyssä ollut, niin miksi niin kovasti pitää kieltää olevansa edes vähän bi. Minun mielestä seksuaalisuutta ei tarvitse laittaa kolmeen lokeroon; hetero, bi ja homo, itselleni se on liukuva asteikko niiden välillä. En itse ole ollut naisen kanssa, eikä se edes houkuta, mutta tykkään katsella naisia, joten en pidä itseäni umpiheterona. En vaan koskaan tule ymmärtämään naisia jotka ovat harrastaneet seksiä naisen kanssa ja kiven kovaa väittävät olevansa heteroita. Miksi se status on niin tärkeä?

Vierailija

Hei. Mulla ainakin on ollu samankaltaisia ajatuksia naisista. Ja varsinkin tisseistä :D Pitkän aikaa on mietityttänyt miltä tuntuisi olla naisen kanssa... Ikinä en ole kehdannut kokeilla. Jos joskus tulisi tilaisuus, niin varmasti kokeilisin!

Aina jos katselen aikuisviihdettä tmv niin kyllä se katse siinä naisessa suurimmakisi osaksi on, vaikka hetero olenkin :)

Vierailija

Hei. Itselläni oli pari vuotta sitten samoja tuntemuksia kuin sinulla. Siihen mennessä olin ollut vain miesten kanssa ja omasta mielestäni kiinnostunut vain miehistä.

Erään juhlaillan jälkeen ystäväni kanssa tuli mentyä sitä normaalia naisten välistä suutelua pidemmälle ja silloin tajusin, että en ole hetero, ainakaan täysin. Olen seurustellut kyseisen ystäväni (no enää meitä ei tietenkään voi kutsua vain ystäviksi) kanssa nyt pian kaksi vuotta. Olin kyllä katsellut muita naisia ennen tätäkin, sillä mielestäni monet naiset ovat todella viehättäviä silmiini.

Suosittelisin, että et laittaisi haluillesi vastaan. Ainakin itsellä se oli paras päätös elämässäni ja paras kokemus siihen mennessä. Ja kuten eräs kommentoija aiemmin kommentoi tähän ketjuun, ero heteron, bi:n tai homo/lesbon välillä ei ole välttämättä niin selvä. Itse olen seksuaalisesti kiinnostunut myös miehistäkin, mutta nykyinen kumppani on se jota rakastan koko sydämmestäni ja en häpeä yhtään, että seurustelen toisen naisen kanssa.

PS: Jos nainen on pessyt alapäänsä hyvin, niin et tule makuun pettymään ;)

Vierailija

Olen nuollut kahta naista. Pelkästä kokemuksen halusta kuitenkin. Olin aina ihmetellyt, kun miehet puhuvat, että ei ole mitään paremmat makuista kuin naisen p****.

Maussa ei kieltämättä ollut mitään valitettavaa. Päinvastoin. Kuitenkin minäkin pidän itseäni täysin heterona. Ainoa syy kokeilulle oli kokeilunhalu. Jos tuosta tänäpäivänä pitää jotain hyötyä etsiä, niin nyt uskon todella, kun mies sanoo, että "maistut taivaalliselta sieltä" :)

Vierailija

Miehenä mua ällöttää pillun nuoleminen. Se on niin lähellä pe...reikää ja mulla kun on pitkä kieli, voisi helposti lipsahtaa liian taakse. Yöööök.

Vierailija

Älä ole huolissasi. Täällä myös samoja tuntemuksia. Itse olen seurustellut yli kolme vuotta poikaystäväni kanssa jota rakastan edelleen,mutta lähiaikoina olen ollut kauhean kiinostunut jumppaopestani ja fantasioinut hänen nuolemisesta. Toivon että joskus tulisi vielä tilaisuus kokeilla, sillä kokeilun halu on suuri. :) 

Vierailija

Olen mies ja pillu on yksi maailman hienoimpia asioita. Pidän muita kuin heteroita pahasti sairaina ja synnillisinä mutta en sitten tiedä onko tuollainen kokeilu naisella niin paha juttu. Toisaalta jos itse miehen kanssa tekisin jotain sellaista niin en tiedä haluaisinko enään elää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat