E-pillereistä johtuvaa??

Vierailija

Aloitin syömään pillereitä viime viikon manantaina kun menkkani alkoivat. Menkat loppuivat perjantaina ja sitten sunnuntaina olin poikkiksen kaa sängyssä ilman muuta kuin pillereitä. Sit maanantaina illalla huomasin vähäistä veristä vuotoa...eilen ja tänään ei mitään. Onks toi vaan joku pillereiden sivuoire vai mitä? help :(

Kommentit (2)

Vierailija

En halua olla ilkeä, muttakun näitä samanlaisia pilleriongelmia saa lukea täältä jatkuvasti ja itse alan todella huolestua! a. mistä muropaketista te niitä pillereitä revitte? b. miksi ette lue käyttöohjeita?? c. eikö telle kukaan kerro mitään kun määrää nuo pillerit? Siis hyvä kun kysytte jos mietityttää, mutta huolestuttavaa, että syötte tuosta noin vaan pillereitä joitten vaikutuksista, sivuoireista tms. ette tiedä mitään!! joku jollain taholla on kyllä inan pielessä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat