Vanha suola taitaa alkaa janottaa, mitä teen? Lukekaa!

Vierailija

Ensin vähän faktaa. :D Olen seurustellut avomieheni kanssa reilut 1,5 vuotta ja asumme yhdessä. Erosin eksästäni nykyisen mieheni vuoksi, en siksi, etten enää rakastanut eksääni.

Eksästäni erottuani emme olleet tekemisissä pariin kuukauteen, mutta sen jälkeen tapasimme ja yksi asia johti toiseen... petin nykyistä miestäni eksän kanssa. Olen sen saanut jo anteeksi, enkä olisi koskaan halunnut satuttaa ketään. Kuitenkin aikana, jona emme eksän kanssa olleet tekemisissä, eksä meni ja kellisti kaverini baarista ja he olivat toistensa vakipanot. En tiedä ovatko yhäkin. Eksäni roikkui perässäni noin puoli vuotta vielä sen jälkeen, mutta yritin olla suuremmin noteeraamatta häntä. Sen jälkeen emme ole olleet tekemisissä.

Hetki sitten näin eksäni eräissä juhlissa. Vanhaat tunteet nousivat pintaan, halasimme ja juttelimme. Siitä lähtien olemme tekstailleet päivittäin.

Jos olette lukeneet tänne asti, huomaatte varmaan jo ongelman.. Luulin päässeeni yli eksästäni, mutta olen yhä heikkona häneen. En haluaisi satuttii avomiestäni, mutta mitä jos tunteet nousevat näin esiin joka kerta kun tapaan eksäni sattumalta? Tiedän, että viisainta varmasti olisi lopettaa viestittely eksän kanssa, mutta tällä hetkellä tuntuu vaan, että miksi me koskaan erottiin. Toisaalta, mies on kuitenkin satuttanut minua henkisesti aiemmin mainitsemallani tavalla kaveriini liittyen.

Auttakaa ihanat, mitä minä teen?

Kommentit (2)

Vierailija

Teit yhen elämäs suurimman virheen jo siinä vaiheessa, kun vaihdoit kumppania lennosta. Ei noin kannattais toimia alunperinkään juuri sen takia, että päätöksentekokyky ei oo sillon parhaimmillaan ja ero on asia mitä pitäis oikeasti pohtia pitkään ja jos siihen päätyy niin olla sen jälkeen yksinään ja selvittää tunteensa ja päänsä. Seurauksena on pahimmassa tapauksessa juuri tuo kuvailemasi tilanne ja lopulta satutat kaikkia.

Vierailija

Komppaan edellistä siinä mielessä, että kun kerran itse erosin reilu vuoden seurustelun jälkeen poikaystävästäni, otin lähes välittömästi uuden, mutta käytin häntä "laastarina". Perseelleenhän se suhde meni. 
Mitä minä sinun tilanteessasi tekisin on se, että keskustelisin exäsi kanssa teidän molempien elämän tilanteista. Ottaisin selvää, mitä tuntemuksia exälläsi on mahdollisesti sinua kohtaan.Mutta ennenkaikkea sinun pitää selvittää asiat itse itsesi kanssa. Veikkaanpa vain, että puhumalla entisen kanssa, asiat saattaisi selkiytyä. Olen sitä mieltä, että et voi, tai ennemminkin et pysty rakastamaan aidosti tätä nykyistäsi, jos exän nähdessäsi jalat on edelleen hyytelöä. Sillon valitettava tosiasia on se, että taidat yhä rakastaa tätä entistä miestäsi. Kannattaa kuitenkin tehdä päätöksiä mahd.pian ennenkuin jotakuta sattuu, ja pahasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat