Kaveri Tampereelta?

Vierailija

Hei! Olen 18-vuotias naisen alku Tampereelta, joka kaipailisi samankaltaista kaveria/ystävää.  Kykenisit puhumaan kaikesta avoimesti ja kertomaan asiat suoraan kuin ne ovat. Rakastat shoppailua ja jalkojen väsyminen kaupungilla ei menoasi paljonkaan haittaa. Joskus on kuitenkin kiva pysähtyä ihan vain kahvilaan juoruamaan ja ottamaan vaikka kuvia.
Jaksat kuunnella ja myös kommentoida, oli asia mikä tahansa, mutta pystyt myös kertomaan omia asioitasi yhtälailla. Sinulla on myös hyvä huumorintaju ja olet enimmän osan ajasta positiivinen ja iloinen. Rakastat myös liikuntaa ja sinusta olisi hauska lähteä vaikka yhdessä kuntosalille. Tykkäät haaveilla asioita yhdessä urheilutavoitteista, shoppailuun ja matkailuun asti. Sinulta olisi hyvä löytyä myös sisua tehdä niiden asioiden eteen myös töitä. Pitäisit hauskana ajatuksena lähteä yhdessä joskus jonnekkin lämpimään pitämään oikein kunnolla hauskaa.
Eikä todellakaan haittaa jos olet vähän lapsenmielinen, saatan myös itse olla todella höpsö välillä. Tykkäät seikkailuista joille voi nauraa jälkeenpäin ja sinussa on hieman yllytyshullun vikaa. Eli sinua ei paljoa kenkää purista, jos yhtäkkiä saa jonkun extembore-idean, haha. Sillä nehän just kuuluu toteuttaa!
Et ole pitkävihainen, vaan kykenet selvittämään asian heti jos tulee jotain erimielisyyksiä, koska turha lähteä muodostamaan mitään riitaa. Mieluummin siis kykenisit unohtamaan mikä edes sen kinan aiheutti ja jatkamaan siitä mitä oli ennen kinaa.
Jos nyt tuntuu siltä, että oon lukenut sun ajatukset, niin sit sun täytyy pistää viestiä tähän osoitteeseen:

trekaveri@gmail.com

Kommentit (2)

Vierailija

Harmi että asut noin kaukana... Vaikutan ihan toisella puolella suomea.Voi olla mahdollista kuitenkin, että muutan ensi syksyllä tampereelle, jos pääsen opiskelemaan sinne. Pistänkin sulle sähköpostia (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat