Tampere-kaverit

Vierailija

Moikka!

Oon nyt pari vuotta asustellu täällä Tampereella ja ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, oon itse 25v tyttö, ja käyn paljon kahvilassa, leffassa ja baareissa. Mulla on ollu kavereina monenikäisiä ihmisiä ja tuun aina helposti erilaistenkin ihmisten kanssa. Laittakaa viestiä tulemaan, jos haluutte tutustua :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija
Vierailija
täälläkin olisi yksi jolle kelpaa uudet tuttavuudet! :) olis kiva jos sais vaikka oikeen porukan kasaan?

Niin, voishan sitä koittaa saada vaikka jonkun porukan kasaan, jos kiinnostuneita löytyy.

Vierailija

Toivottavasti! :) Jos tätä samaa ikäluokkaa löytyisi kuin aloittajakin on maininnut? Täällä näyttäisi olevan hieman nuoremmilla jo ryhmää kasassa ja itse ainakin viihtyisin oman ikäisessä seurassa ehkä eniten..

Vierailija

Onpa ihana että täällä on muutakin porukkaa! Oon kanssa 25-vuotias, tosin vasta elokuussa Tampereelle muuttamassa. Yhden ihmisen sieltä tunnen, muuten ihan vieras paikka mulle. Onko täällä porukka jo treffannut vai mahtuuko vielä mukaan?

Vierailija
Vierailija

Onpa ihana että täällä on muutakin porukkaa! Oon kanssa 25-vuotias, tosin vasta elokuussa Tampereelle muuttamassa. Yhden ihmisen sieltä tunnen, muuten ihan vieras paikka mulle. Onko täällä porukka jo treffannut vai mahtuuko vielä mukaan?

Ei oo tainnut tää porukka treffata ja eipä taida kukaan sellaista suunnitellakkaan. Mutta jos haluat löytää uusia kavereita täältäpäin niin kirjoittele. Oon siis 26-vuotias Tamperelainen.

kisu_87@suomi24.fi

ps. myös muutkin voi kirjoitella

Vierailija

Moikka moi! Mä haluaisin uusia kavereita! Ite en kans oo kauheen kauaa asunu treellä, ois kiva lähtee just baarii,lenkille, shoppailee ym! mitä sitä nyt keksii :) voisitteko laittaa s.postiosotteita, niin tutustutaa? :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat