Miksei seksi enää kiinnosta?

Vierailija

Oon asunu about puol vuotta mun poikaystävän kans yhes ja se on jo muutaman kerran valittanu mulle ku en tee alotteita seksiin ja annan sille "pakkeja". Me harrastetaa seksiä 1-3kertaa viikossa , hänen alotteestaan. Mua ei vaan yksinkertasesti aina kiinnosta seksi ja yleensä alkaa tekee vasta kunnolla mieli kun on esileikkiä mennyt jonki aikaa. Sen takia on vaikea tehä alotteita kun ei vaan tee oikee kunnol mieli.. Haluisin kyl tehä enemmän alotteita mut sit ku alan miettii et miten ees tekisin ni tuntuu et en mä vaan osaa, oon kai niin epävarma itestäni. Rakastan kyl tosi paljon mun miestä ja se on mun mielest tosi komeeki mut mul on niin paljon kaikkee muuta mieles ku seksi :S

Mikä neuvoksi? Vaikuttaako e-pillerit paljon halukkuuteen?

Kommentit (6)

Vierailija

Kuivia kausia tulee itse kullakin. Se menee ohi ja poikaystävällesikin tulee jossain vaiheessa. Ei siihen yleensä mikään auta. Kun seksi ei kiinnosta, ni ei vaan kiinnosta. Ei voi oikein muuta kuin odottaa.

Vierailija

E-pillerit kyllä tappaa helpostikin halut, kun ne vaikuttaa hormoneihin niin paljon :S Kannattais harkita jotain muuta ehkäisymenetelmää.. Mutta eihän sitä seksiä oo pakko harrastaa koko ajan jos ei siltä tunnu. Joillakin vaan on enemmän haluja kun toisilla.

Vierailija

Miehet eivät loppujen lopuksi ihan oikeasti tykkää epävarmoista naisista. En tiedä tapaustanne, mutta tietäen miten asiat pyörii, niin yleensä mies hankkii sen seksin muualta, jos oman kumppanin kanssa on tuommoinen tilanne. En edusta ehdotonta totuutta enkä ole pätevä tuomari.

Vierailija

Ehdota miehellesi että jos ois vaan hellyyttä ja hempeilyä ei sen kummempaa. Sitten kun rupeaa siinä hempeillessä miettimään kaikkia kuumia ajatuksia nii kyllä ne himot siitä lähtee hyrräämään.  

Entä osaako miehesi tyydyttää sinut? Itsellä ei edellisessä suhteessa inspannut seksi yhtään, koska mies ei yksinkertaisesti tiennyt mitä teki. Nyt kun saan itsekin tyydytyksen seksistä niin sitä vain janoaa ja janoaa lisää :)

Vierailija

Samantyyppinen ongelma mulla, vielä niinkin tuore suhde kuin vuoden vanha. Miehessä ei ole vikaa, eikä seksissäkään, mun ei vain tee mieli. Mies tuntuu olevan koko ajan kimpussa, ehdottelee ja tekee aloitetta, lopulta kinuu ihan suoraan. Pahoittaa sitten mielensä kun kieltäydyn.

Toisaalta, en saa yhtään aikaakaan halujen herättelemiseen. Edes kuukautisten aikana, kun on muutenkin turvonnut ja inhottava olo, en saa olla rauhassa. Vatsatautisenakin mies yritti... Jos saisin edes _yhden_ päivän tai kaksi olla ilman aloitetta mieheltä, voisin hyvinkin innostua. Itse toivoisin enemmän hellimistä, haleja ja sohvalla nyhväämistä, mutta mies innostuu joka kerta ja toivoo enemmän.

Toisaalta tuntuu epäreilulta, että minun pitäisi aina suostua seksiin, eikä toisen pitäisi ollenkaan yrittää jotenkin pidätellä niitä halujaan. Hui, miksen itsekin voisi vain olla täysi seksihullu, siinähän halut kohtais...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat